One1 הטמיעה מערכת ERP שלה בבית החולים אלישע

הפרויקט ארך כחצי שנה והסתיים באחרונה ● היקפו הכספי עומד על יותר ממיליון שקלים

אורי ניסים, סמנכ"ל פרויקטים, One1ERP

One1 הטמיעה את מערכת ה-ERP פרי פיתוחה, One1View, בבית החולים אלישע. הפרויקט ארך כחצי שנה והסתיים באחרונה. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על יותר ממיליון שקלים.

One1View הינה מערכת ERP ארגונית כוללת, וכוללת פתרונות מובנים ומודולריים לתמיכה במגוון תהליכי העבודה הארגוניים, התפעוליים והניהוליים, המקושרים גם למערך של פתרונות חיצוניים משלימים. בית חולים אלישע בחיפה הנו בית החולים הפרטי הגדול בצפון הארץ, המונה יותר מ-300 עובדים ויותר מ-200 רופאים.

הפרויקט נועד לספק לבית החולים אלישע מערכת אינטגרטיבית לניהול כלל התהליכים והפעילות העסקית, כולל תפעול ותמיכה בפעילויות הליבה ושילובן במערכת ה-ERP.

לצד הטמעת מערכת ה-ERP, פותחו במסגרת הפרויקטים מודולים על פלטפורמת One1View לניהול פעילות הליבה בבית החולים, כגון: מודול זימון תורים, תכנון ושיבוץ חדרי ניתוח – תוך שילוב יכולות דיגיטל ומובייל, קבלת מטופלים לבית החולים, דיווח מתן שירותים למטופלים, התחשבנות מול לקוחות בית החולים ומול קופות החולים וחברות הביטוח ועוד.

שיפור תהליכי עבודה

במסגרת הפרויקט פותחו גם ממשקים להעברת נתונים ולסנכרון בין מערכת ה-ERP המרכזית למערכת קמיליון – לניהול ממוחשב של כל הרשומה הרפואית ומערך האשפוז.

בהמשך יוקם מודול נתונים מתקדם המבוסס על מערכת ה-BI הקיימת, של Point of View, אשר ישמש את הנהלת בית החולים לניתוח ולשיפור תהליכי עבודה.

ד"ר שלומי ישראלית, מנהל בית החולים אלישע, אמר כי "הפרויקט פותח פתח להגדרת תהליכי עבודה חדשים, לסטנדרטיזציה ולהתייעלות. הציפייה שלנו היא ששיפור בהיבטים אלה יביא את בית החולים להתייעלות ולשיפור בביצועים. המערכת כבר מסייעת לצוות בית החולים לשפר שירותים הניתנים למטופלים. מאחר וכל המידע כעת זמין ומסונכרן, גם תהליכים עסקיים, כמו הטיפול בהתחשבנות ובתשלומים – הפכו ליעילים יותר".

אורי ניסים, סמנכ"ל פרויקטים, One1ERP, הוסיף כי "במסגרת הפרויקט, הושג שיפור הנוגע לתהליכים המשולבים של מערכות האדמיניסטרציה בבית החולים יחד עם מערכות התיעוד הרפואי. זה מעניק יותר יכולות לצוות הרפואי של בית החולים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים