מודי קרמיקה הקימה מערך גיבוי והתאוששות מאסון מבוסס נט-אפ

הפרויקט החל במרץ השנה והסתיים באחרונה, וערכו אותו אנשי זיפקום ונט-אפ ישראל ● היקפו מוערך בכחצי מיליון שקלים

מודי קרמיקה

זיפקום ערכה פרויקט גיבוי והתאוששות מאסון במודי קרמיקה, מבוסס פתרונות נט-אפ (NetApp). הפרויקט החל במרץ השנה והסתיים באחרונה. היקפו הכספי עומד על חצי מיליון שקלים.

אנשי זיפקום, בשילוב אנשי נט-אפ ישראל, הטמיעו בחברה פתרון היברידי, המבוסס על שילוב טכנולגיות דיסקים SSD&SAS מדגם FAS של נט-אפ, באתר הייצור של החברה – בבני ברק, וכן באתר ההתאוששות מאסון של החברה – הממוקם בנתניה.

העלאת רמת השרידות

המניע לפרויקט היה הרצון בהעלאת רמת השרידות באתר הראשי, תוך התאוששות מהירה מכשל ברמה חומרה או תוכנה, לצד הרצון בבניית אתר נפרד, לצורך התאוששות עסקית – במקרה של אסון באתר הראשי.

מודי קרמיקה נוסדה ב-1970, ועוסקת בתחום חיפויי הרצפה והקירות כולל שיש ואבן טבעית, פרקט, כלים סניטריים, אמבטיות, ריהוט ואביזרים לחדרי רחצה. לחברה יש מרכז לוגיסטי, המשתרע על פני כ-10,000 מ"ר וכולל שטחי אחסנה, פריקה וטעינה, ומרכז שירות לקוחות.

לחברה שישה סניפים ברחבי הארץ, לרבות סניף ראשי ומשרדי החברה הממוקמים בבני ברק.

זיו שילר, מנמ"ר מודי קרמיקה, ציין כי "הפרויקט עמד בדרישות השונות שלנו, הכוללות זמני תגובה טובים, עמידה בביצועים, זריזות ודינאמיות. בשל הפרויקט, מודי קרמיקה נמצאת בחזית ההתקדמות הטכנולוגית. הפרויקט יתמוך בצמיחה ובהתפתחות החברה בשנים הקרובות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים