CloudZone תייצג את פתרון הענן של מיקרוסופט בישראל

במסגרת ההסכם תספק החברה שירותי ייעוץ, תמיכה, הפצה ושיווק של פתרונות Azure

רן רוטשילד, מנהל יחידת CloudZone במטריקס

CloudZone, יחידת הענן של מטריקס, מכריזה על הסכם שיתוף פעולה עם מיקרוסופט (Microsoft) לייצוג פתרון הענן של החברה, Azure. במסגרת ההסכם תספק CloudZone שירותי ייעוץ, תמיכה, הפצה ושיווק של פתרונות Azure בישראל.

השותפות עם מיקרוסופט תאפשר ל-CloudZone לתת מענה ייעודי לארגונים וחברות בכל גודל ומכל תעשייה; פתרונות כגון Cloud Extension, שירות אחסון בענן, פיתוח מערכות בענן.

CloudZone תציע שירותי הרחבה של Azure ללקוחות Office 365 הכוללים ניהול מתקדם של משתמשים ומכשירים ושירותי אבטחה. Azure מאפשרת לעסקים לבנות אפליקציות ארגוניות על גבי פלטפורמות מרובות, זאת לצד פתרונות האבטחה של מיקרוסופט.

מענה אידאלי לדרישות השוק

"בשנים האחרונות מיקרוסופט היא מאוד Open Source friendly", אומר רן רוטשילד, מנהל יחידת CloudZone. "ניתן לראות את זה בצורה ברורה ב-Azure אשר תומך כיום באופן רשמי בטכנולוגיות Linux כגון רד-האט (Red Hat) ,SUSE ,CentOS ועוד וגם בסביבות הפיתוח של Python ,Java ,PHP. שילוב הכוחות של מיקרוסופט עם טכנולוגיות קוד פתוח מעשיר ומעצים עוד יותר את פתרונות החברה עבור הלקוחות והוא מהווה מענה אידאלי לדרישות השוק".

רוטשילד מוסיף כי "Azure הוא משירותי הענן המובילים בעולם, על כן השותפות שלנו עם מיקרוסופט היא טבעית ובכוחה לשדרג את היצע הפתרונות וסל המוצרים שאותם אנחנו יכולים לספק ללקוחותינו".

"מיקרוסופט מעניקה מספר רב של כלים לפיתוח, החל בפתרון App Service שלה ועד לService Fabric-, כאשר הכל מגובה על ידי פתרונות ה-Blob Storage ו-Que Storage המותאמים גם לסביבות ה-Big Data הנפוצות כיום. השותפות עם מיקרוסופט מאפשרת ל-CloudZone לספק ללקוחות שירותי Multi-cloud.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים