קמפיין רשת ישראלי: מתנשקים למען השלום
הקמפיין, שקורא לגולשים לפרסם ברשתות החברתיות תמונות שלהם מתנשקים, זכה לשיתופים רבים, בהם של הזמרת אבריל לוין ● נותנים צ'אנס לא רק לשלום, אלא גם לקמפיין רשת למענו
השלום – העולמי והמקומי – לא בפתח, אבל תמיד טוב לייחל לו, ואין כמו הרשתות החברתיות לצורך העניין. כך עושה קמפיין רשת חדש בשם MyKiss4Peace#, שהשיק הסטארט-אפ הישראלי Viewly לרגל יום השלום הבינלאומי, שחל היום (ד').
הקמפיין, שעלה לאוויר לפני ימים אחדים, מגייס מגולשים ברחבי העולם נשיקות, במטרה לשבור את שיא גינס וליצור את הקולאז' הגדול ביותר שנעשה אי פעם למען השלום, לדברי החברה. הוא נוצר בעקבות גל אירועי הטרור ששוטף את העולם.
גולשים רבים כבר נענו לקריאה, כאשר אחת מהם היא הזמרת אבריל לוין. היא אמרה בסרטון וידיאו שפרסמה בחשבונות הפייסבוק (Facebook), הטוויטר (Twitter) והאינסטגרם (Instagram) שלה שהיא "סופר נרגשת" להשתתף בקמפיין וקראה לעשרות מיליוני העוקבים שלה לפרסם סרטונים דומים.
עד כה זכה הקמפיין למאות אלפי שיתופים ולסרטונים רבים של גולשים. הקמפיין קורא לגולשים לשתף תמונות או סרטוני נשיקה שלהם מכל סוג שהוא דרך הרשתות החברתיות, בציון ההאשטאג MyKiss4Peace#, לתייג את החברים והחברות שלהם ולאתגר אותם להצטרף לקמפיין. ב-Viewly מבטיחים שהקולאז' ייתלה בסופו של דבר מול בניין האו"ם בניו-יורק.
Viewly הוא סטארט-אפ שמציע פלטפורמת מימון המונים לתרומות, באמצעותה כל אחד יכול ליצור קמפיין חברתי שכל רווחיו יועברו אל פעילויות צדקה. מהחברה נמסר כי הרעיון מאחורי הפלטפורמה שלה הוא לקדם מטרות חברתיות באמצעות קמפיינים ויראליים. בנוסף, המשתמשים יכולים לעקוב אחר השפעתו של קמפיין מסוים וכן אחר מספר האנשים שהונעו לפעילות בעקבותיו.
אלון לוין, מנכ"ל ומייסד החברה, אמר כי "קמפיין MyKiss4Peace# הושק כהזדמנות להעביר מסר שבני האדם בכל העולם מאמינים ששלום קיים בין אנשים, ושאנחנו יכולים וצריכים לחיות יחד באהבה, בלי קשר למקום ממנו אנחנו באים. השנה האחרונה הייתה טראגית, הטרור הפך להיות לצערנו לשגרת חיים כלל עולמית. קמפיין הנשיקות בא להוכיח שהאהבה הרבה יותר חזקה מהטרור והיא תנצח. הקמפיין לא בא לאסוף כסף, אלא בא להעביר מסר שימחיש לעולם עד כמה כולנו כמהים לשלום".
תגובות
(0)