משרד התקשורת אישר לפלאפון להפסיק לתת שירותים סלולריים באמצעות הרשת האנלוגית

על פי האישור, החברה תחדל לספק את הטכנולוגיה האנלוגית שלה, MAMPS, בסוף 2009 ● היא תחויב לאפשר ללקוחות לשדרג את הטלפונים שלהם למכשירים ברשת CDMA, ללא תשלום נוסף ותוך שמירה על התנאים בתוכנית התעריפים שרכשו ● החל מ-1 בינואר 2010, פלאפון לא תספק שירות ברשת האנלוגית שלה

בית המשפט הותיר את החלטת משרד התקשורת על כנה. פלאפון

משרד התקשורת אישר את בקשתה של פלאפון להפסיק לספק שירותים סלולריים באמצעות הרשת האנלוגית בטכנולוגית NAMPS. לפי האישור, פלאפון תפסיק לספק טכנולוגיה זו בסוף 2009, ותעביר את המנויים עליה לרשת הדיגיטלית שלה. זאת, בלבד שתנאיהם של לקוחות אלה לא ייפגעו.

פלאפון תאפשר למנויים לשדרג את מכשיר הטלפון ואת הציוד הנלווה לו למכשיר מחודש, הפועל ברשת ה-CDMA, ללא תשלום נוסף, תוך שהם יישארו בתוכנית התעריפים המקורית שסוכמה בין החברה לבינם. הלקוחות יוכלו לעשות זאת במהלך השנתיים הקרובות, אולם, כאמור, לא יהיה ניתן לקבל שירות ברשת האנלוגית החל מ-1 בינואר 2010.

בינואר 2009 השיקה פלאפון את רשת ה-HSPA, כחלק מהמעבר שלה לעולם ה-GSM. רשת זו פועלת לצד רשת ה-CDMA. ההשקה בוצעה לאחר שבעבר, ספגה פלאפון ביקורת על כך שמכשיריה מתקדמים פחות מאלה של סלקום ופרטנר. הרשת הוקמה על ידי חברת אריקסון (Ericsson) העולמית, בהשקעה של יותר ממיליארד שקלים.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אסף

    האם גם בזמן ההתחייבות פלאפון מתחייבת לא להעלות את תעריף מחירי דקות השיחה ללקוחות. תודה

אירועים קרובים