מה יכלול העדכון הגדול שמגיע בקרוב לווטסאפ?

תוכנת המסרים המיידיים הפופולרית עומדת להתעדכן במספר תכונות חדשות משמעותיות, כולל תמיכה ב-Siri ויכולת להוסיף קשקושים ומדבקות לתמונות

בקרוב עם דפדפן. ווטסאפ

מי לא משתמש בווטסאפ (WhatsApp) ואף עושה זאת מספר רב של פעמים ביום?! חובבי יישום המסרים עומדים להתחדש במהלך השבועות הקרובים בתכונות חדשות שיצטרפו ליישום.

עדכון הגרסה של אפליקציית המסרים הכי אהודה בעולם יגיע למשתמשי סמארטפונים מבוססי מערכות iOS ואנדרואיד בקרוב, ויש בהחלט סיבה להתרגשות. בעלי מכשירי iPhone עשויים אפילו לקבל את שינויים הגדולים בווטסאפ כבר עם שחרור ה-iOS 10 של אפל (Apple) הצפוי ביום ג' הקרוב.

אז מה יתחדש בווטסאפ?

השינויים שיביא העדכון כוללים בין השאר הוספת תמיכה ב-Siri, אשר תאפשר הודעות קוליות ויכולת להגיב לשיחות בווטסאפ ישירות ממסך הנעילה. כמו כן, השיחות הקוליות בווטסאפ יוכלו בקרוב להתבצע ישירות מתוך רשימת אנשי הקשר של ה-iPhone.

גם למכשירים הפועלים על אנדרואיד יש כמה עדכונים גדולים, שאמורים להופיע בקרוב. לדברי אתר Android Police, גרסת הבטא חדשה של היישום תאפשר למשתמשים לצייר ולקשקש על תמונות לפני שליחתן, ובנוסף יצורפו ליישום גם מבחר מדבקות אשר ניתן יהיה להוסיף על התמונות בכדי להכניס אליהן קצת כיף צבעוני.

מקורות אחרים הוסיפו כי ווטסאפ עשויה להכניס בעתיד הקרוב גם תמיכת מסך שתאפשר להשתמש בפלאש לצורך הארת תמונות סלפי של קלאברים. אפל כבר כוללת את פלאש הרשתית הזה במכשירי ה-iPhone החדשים שלה, והדבר בהחלט מסייע לצילומים כשהתאורה דלה.

לבסוף, חובבי האימוג'ים יהיו מסוגלים בקרוב לשלוח אותם בפורמט גדול.

העדכונים הקרבים ובאים האלה בהחלט נראים מרשימים ועשויים להדליק את אוהדי הווטסאפ הרבים, כך שיש למה לחכות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים