ג'ימי פאלון משיק אפליקציה שתאפשר למעריציו לעוות את התמונות שלהם

השחקן ומגיש תכנית הלייט-נייט המפורסמת מספק הזדמנות נוספת לצחוק, בזכות היישום שלו והתמונות המאוד לא מחמיאות והמעוותות לגמרי שהוא מייצר ● אחרי שתמונותיהם של סלבריטאים עברו מבחר עיוותים, עכשיו מגיע תורו של הציבור להשתעשע

מתעוותים ונהנים. ג'ימי פאלון ו- !The Bonk. צילום: טוויטר

אף סלבריטאי לא היה מוגן מפני מעלליה של האפליקציה החדשה של ג'ימי פאלון, שהוצגו בתכניתו The Tonight Show בסוף השבוע. עכשיו גם לאוהדיו של הקומיקאי המחונן, כוכב הטלוויזיה האמריקני, מגיע לצחוק לאחר שיעוותו וישנו את מראה פניהם בצילומים שיבחרו להעלות לאפליקציה הרשמית של רשת השידור NBC, המכונה !The Bonk.

פאלון הציג בתכניתו את עצמו כמנחה שעשועון גרמני בשם פריץ וונדרבונק, ששיתף תמונות מצחיקות של ידוענים כמו הזמר אדם לוין, השחיין ריאן לוכטה והמועמד לנשיאות ארצות הברית דונלד טראמפ, שפניהם זכו לעיוותים רבים והוצגו בסגנון אמורפי ומשעשע במיוחד.

לאור התגובות החיוביות החליטו פאלון ו-NBC לקחת את העניין צעד נוסף קדימה ולאפשר לחובבי הז'אנר להפוך בעצמם לפריץ וונדרבונק באמצעות יישום שיהפוך את תמונות הסלפי שלהם ליצירת אמנות שובבה במיוחד.

להפוך תמונה רגילה לתערובת מטורפת

מסנני המורפינג (morphing) של הפנים והאפקטים הקוליים שמציע היישום עובדים באקראי על מנת להפוך תמונה רגילה לתערובת מטורפת. אחרי העיוות המשתמשים יכולים לשתף את התוצאה במדיה החברתית או לשמור אותה בזיכרון המצלמה שלהם.

המארח של The Tonight Show שיתף בדף הטוויטר (Twitter) שלו את ה-Bonk האישי שהאפליקציה יצרה מתמונותיו, וכמוהו עשה גם אהרון פול, כוכב הסדרה "שובר שורות". יש להניח שבעתיד הקרוב יצוצו עוד ועוד "מעוותים" שיספקו לכולנו לא מעט נחת.

האפליקציה זמינה כעת בחנות האפליקציות (App Store) של אפל (Apple) בעבור משתמשי iOS.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים