כדורי התקינה עמדות מידע ממוחשבות בנמל אשדוד בפרויקט בהיקף מאות אלפי שקלים
הפרויקט כלל הגירה של נתונים המגיעים ממקורות שונים, מבסיסי נתונים ויישומים שונים, בתצורות שונות - לכלל מאגר נתונים אחד, המקושר למסכי המידע שבעמדות הממוחשבות ● עמדות אלה יקלו על השירות שמקבלים לקוחות הנמל - אלפי אזרחים מהשורה, עמילי מכס ואנשי מקצוע נוספים העוסקים בשחרור הסחורות מהנמל
קבוצת כדורי עיצוב בתעשייה IT התקינה עמדות מידע ממוחשבות בנמל אשדוד, בפרויקט שנעשה בשיתוף עם חברת התוכנה תבונה-מילניום ומחלקת המיחשוב של הנמל. הפרויקט כלל הגירה של נתונים המגיעים ממקורות שונים, מבסיסי נתונים ויישומים שונים, בתצורות שונות – לכלל מאגר נתונים אחד, המקושר למסכי המידע שבעמדות הממוחשבות. הפרויקט ארך כשנתיים והסתיים בימים אלה. היקפו הכספי נאמד במאות אלפי שקלים.
כדורי, שהובילה את הפרויקט, מתמחה בעיצוב השילוט המסורתי, השילוט המתקדם והעמדות האינטראקטיביות לתעשייה. עמדות המידע הממוחשבות יקלו על השירות שמקבלים לקוחות הנמל – אלפי אזרחים מהשורה, עמילי מכס ואנשי מקצוע נוספים העוסקים בשחרור הסחורות מהנמל. ללקוחות, סוכני מכס, בעלי אוניות זרות ויבואנים, יתאפשר לקבל מידע ונתונים, תוך כדי פריקה, אודות מצב המטענים, מועדי טעינתם, מיקום הסחורות ומידע מקצועי ושימושי נוסף. בנוסף, יוכלו עובדי נמל אשדוד לקבל נתונים אישיים וארגוניים, דוגמת תלושי שכר, מידע פנימי לעובד, זכויות העובדים ועוד.
לנמל אשדוד נכנסות במהלך השנה אלפי אוניות, שפורקות מכולות ומיליוני טונות של מטענים, המגיעים משם לכל חלקי הארץ. העמדות הממוחשבות משפרות את המערך הלוגיסטי של הנמל, שהוא הגדול בארץ בהיקפי המטענים הנפרקים והנטענים בו. בשנת 2008, סך המטענים שנפרקו ונטענו הסתכם בכ-15,399 מיליון טונות.
מנמל אשדוד נמסר, כי "הפרויקט הוא צעד נוסף בהתייעלות הטכנולוגית שהנמל עובר בשנים האחרונות והוא יקל בצורה משמעותית על השירות שמקבלים לקוחות הנמל ועובדיו". איציק לוי, סמנכ"ל השיווק בקבוצת כדורי, אמר ש-"מבדיקה מול לקוחות הנמל מצאנו, כי עמדות המידע מסדירות בצורה משמעותית את תנועת המטענים אל תוך הנמל וממנו החוצה".
תגובות
(0)