הוט העבירה את מוקד השידור לטכנולוגיית IP

פרויקט שדרוג מוקד השידורים בפתח תקווה ערך כחצי שנה, במהלכה שודרגו מערכות הדחיסה, הקליטה והשידור של כל הערוצים הדיגיטליים, למערכות של חברת הרמוניק ● בכך, השלימה הוט פרויקט רחב היקף שנמשך כשנה וחצי וכלל את העברת כלל מוקדי השידור והקליטה בחברה לטכנולוגיית IP ● ניר אידלמן, מנהל אגף הנדסת שידורים בהוט: "מבחינה טכנולוגית, אנחנו ערוכים לשדר באינטרנט"

הוט (HOT) סיימה בימים אלה את שדרוג מוקד השידורים שלה בפתח תקווה לרשת ארצית בטכנולוגיית IP. בכך, השלימה הוט פרויקט רחב היקף שנמשך כשנה וחצי וכלל את העברת כלל מוקדי השידור והקליטה בחברה לטכנולוגיית IP. "כעת אנו יכולים להעביר את כל השידורים שלנו לפלטפורמת IP ולשנע אותם יותר בקלות בין המוקדים לצורך גיבוי", אומר ניר אידלמן, מנהל אגף הנדסת שידורים בהוט בראיון לאנשים ומחשבים.

לדברי אידלמן, "עיקר השימוש כרגע בטכנולוגיית IP במוקדי השידור הוא העברת השידורים הזרים הנקלטים בפתח תקווה ובחיפה בין המוקדים, כדי שהצופים לא ייפגעו במקרה שאחד המוקדים יפסיק לקלוט שידורים של תחנות כאלה או אחרות".

פרויקט שדרוג מוקד השידורים בפתח תקווה ערך כחצי שנה, במהלכה שודרגו מערכות הדחיסה, הקליטה והשידור של כל הערוצים הדיגיטליים, למערכות של חברת הרמוניק. עם סיום השדרוג, הגיבוי והזמינות של המערכות הנו מקסימאלי, רוחב פס השידור בין המוקדים גדול יותר ובהתאם איכות השידור טובה יותר.

לדברי אידלמן, ההסבה של מוקדי השידור ל-IP מכינה את התשתית לאפשרות של הוט לשדר גם בפלטפורמות IP טהורות כמו האינטרנט ושידור לסלולר בעתיד: "ברגע שהשידורים עוברים ב-IP אנחנו רק ממירים אותם לרוחב הפס הנדרש באינטרנט, זה מקל עלינו את החיים. זה מאפשר לנו גמישות מירבית במתן שירותים מתקדמים כגון וידיאו לפי דרישה, ונותן בידינו את האופציה לשדר באינטרנט מכוון שאנחנו ערוכים לכך מבחינה טכנולוגית".

לדברי אידלמן, שידרוג מוקד השידורים הוא שלב נוסף במעבר של תשתיות הוט ל-IP לאחר מוקד האינטרנט ושירות הטלפוניה של הוט, שהייתה למעשה המפעיל הראשון שסיפק שירותי טלפוניית IP.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים