A10 קונה את חברת הענן Appcito בעשרות מיליוני דולרים

הנרכשת מספקת פתרון ADC בתצורת תוכנה כשירות בענן ● גרטנר דירגה אותה ברשימת ה-Cool Vendor שלה ל-2015 לתחום הרישות בארגוני אנטרפרייז

גיל ברטור, מנכ"ל A10 Networks ישראל. צילום: קובי קנטור

A10 Networks, הפועלת בתחום רשתות יישומים ואבטחת מידע, רוכשת את Appcito.

הנרכשת מספקת פתרון ADC (ר"ת Application Delivery Controller – ניתוב התעבורה ליישומים, מוצרי בקר העברת יישומים) – בתצורת תוכנה כשירות בענן.

Appcito מספקת מיקרו-שירותים וארכיטקטורה של קונטיינרים (מיכלים) – המאפשרת להעניק יכולת כוללת של שירותי אפליקציה מאובטחים. היא הוקמה בשנת 2013, עברה שלושה סבבי השקעות, כשהגיוס האחרון מהשלושה היה במרץ השנה, ועמד על 7.5 מיליון דולר.

היקף העסקה לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותה בעשרות מיליוני דולרים. גרטנר דירגה את הנרכשת ברשימת ה-Cool Vendor שלה לשנת 2015 לתחום הרישות בארגוני אנטרפרייז.

להיות זריזים יותר

כמאל אנאנד, מנכ"ל ומייסד Appcito, אמר כי "עם ההקמה של החברה החזון היה לספק שירותי איזון עומסים ליישומים מקומיים ולכאלה שבענן, כמו גם לסייע לצוותי היישומים להיות זריזים יותר. זאת, תוך שמירה על ביצועי היישומים ואבטחה שלהם, על פי הביקוש ממשתמשי הקצה".

אנאנד הוסיף כי "הרכישה תביא ערך מוסף לצוותי היישומים בארגונים, היא 'עושה שכל' עבור לקוחות שרוצים לנהל רשת יישומים מסורתית – במקביל ליישומי ענן, ולעשות זאת באופן מוכלל".

A10 Networks מסרה כי "הרכישה ממצבת אותנו כמובילה בשירותי יישום מאובטחים, והמהלך מהווה צעד אסטרטגי בחזון של החברה לסייע ללקוחות להיות מאובטחים וגמישים יותר בהגיעם ל'תפר' בין סביבת היישומים המסורתית – לבין שרותי הענן".

מתן פתרונות שירותי יישומים מאובטחים

עוד הוסיפה A10 כי "הרכישה מתווספת למומנטום הקיים סביב מתן פתרונות של שירותי יישומים מאובטחים, העומדים בכמה דרישות סף: אנליטיקה של יישומים, נראות ושו״ב. Appcito מתאימה לארכיטקטורת פתרון 'A10 Harmony'. זו תומכת בהיצע של שירותי יישומים מאובטחים, הנמצאים בחוות השרתים המסורתית, בענן הפרטי, הציבורי ובעננים בני כלאיים (היברידיים)".

שילוב פתרון הנרכשת בהיצע של ארכיטקטורת ׳A10 Harmony׳ ייעשה בהמשך ויהיה זמין לקראת סוף שנת 2016. פתרונות יכללו בקר לשירותי ענן, לטובת ניהול מדיניות יישומים אחידה, יכולת ניהול תעבורה גמישה, המשולבת עם תהליכי DevOps, ניתוח אנליטי מעמיק לכל יישום – ותמיכה במיקרו-שירותים. A10 Networks

פועלת בתחום איזון עומסים ואבטחת רשתות, תוך מתן פתרונות תשתית ליישומים עתירי ביצועים. אלה מסייעים לארגונים להבטיח כי היישומיים וחוות השרתים שלהם יהיו זמינים ויפעלו באופן מואץ ומאובטחות. הרוכשת קמה ב-2004, והמטה שלה נמצא בסן חוזה, קליפורניה. בראש הסניף הישראלי עומד גיל ברטור. הוא הוקם לפני יותר משלוש שנים ולו לקוחות ארגוניים מתחומי הפיננסים, המגזר הביטחוני והיי-טק בארץ.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים