בלקברי הכריזה על טלפון חדש – בצירוף הבטחה מפתיעה

החברה הציגה את ה-DTEK50 בתור "מכשיר האנדרואיד המאובטח בעולם" ● המכשיר מבוסס על מערכת ה-DTEK, שמאפשרת למשתמשים לדעת בכל רגע נתון מה מצב האבטחה שלו

כאן - אין סכנה. DTEK50 של בלקברי

בלקברי (BlackBerry) הכריזה על הטלפון השני שלה שמבוסס על מערכת ההפעלה אנדרואיד (Android).

פחות משנה לאחר ההשקה של ה-PRIV, מציעה החברה למכירה מוקדמת, תמורת 299 דולר, את DTEK50 – טלפון אותו היא מכנה "מכשיר האנדרואיד המאובטח בעולם".

שמו של המכשיר מבוסס על מערכת ה-DTEK לאנדרואיד, אותה הציגה החברה ב-PEIV. מערכת זו מאפשרת למשתמשים לדעת בכל רגע נתון מה מצב האבטחה של המכשיר, מהן הרשאות הגישה לחלקים השונים שלו, ממצלמה ועד אנשי קשר, מה מצב הסיסמאות ועוד.

המכשיר החדש יציע בנוסף הצפנה מלאה של כל מידע המשתמש, כולל מידע עסקי קריטי ומידע אישי כמו תמונות, וידיאו ואנשי קשר; הגנה מפני נוזקות כחלק אינטגרלי מהמכשיר; יכולות גיבוי, מחיקה ושחזור נתונים.

עדכונים ביום השחרור

בבלקברי גם מבטיחים לשחרר עדכוני אבטחה לאנדרואיד ביום בו גוגל (Google) משחררת אותם, לעומת מכשירים אחרים, מעבר לסדרת ה-Nexus של גוגל עצמה, שבדרך כלל מקבלים עדכוני מערכת הפעלה ואבטחה באיחור מסוים.

מעבר לכך, מדגישה החברה את האבטחה שמוטמעת במכשיר כבר במהלך תהליך הייצור, וכן את תהליך האתחול המאובטח שכולל בדיקה של שלמות ההגנה בכל שלב, לפני מעבר לשלב הבא באתחול.

שלא כמו ה-PRIV, ה-DTEK50 אינו מצויד במקלדת פיזית. הוא אמנם מגיע עם אנדרואיד 6.0, אבל מעל מותקנות כל האפליקציות המוכרות של החברה, ולא רק בתחום האבטחה אלא גם אפליקציית ההודעות המיידיות BBM, אפליקציות הדואר ואנשי הקשר המאובטחות ועוד. כמו כן הוא יתמוך ב-Google Play for Work וב-Android for Work להבטחת התממשקות מהירה, פשוטה ומאובטחת עם סביבת ה-IT הארגונית.

המכשיר נחשב לדק ביותר של החברה מאז ומעולם עם עובי של 7.4 מ"מ. הוא גם שוקל 135 גרם, וזה מעט יחסית למכשיר הקודם. המעבד הוא Snapdragon 617 מתומן הליבות במהירות מירבית של 1.5 ג'יגה-הרץ, ויש למכשיר זכרון פנימי של 3 ג'יגה-בייט ונפח אחסון של 16 ג'יגה-בייט שניתן להרחבה עד 2 טרה-בייט נוספים באמצעות כרטיס הרחבה מסוג microSD.

המסך הוא בגודל 5.2 אינץ' וברזולוציית FHD. המצלמה האחורית בגודל 13 מגה-פיקסל והקדמית של 8 מגה-פיקסל. יש גם סוללת 2,610 מילי-אמפר/שעה שלא ניתנת להסרה.

המכשיר יגיע גם לארץ, וככל הנראה ישווק שוב בלעדית באמצעות פרטנר.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. רפאל אריה הגבר

    סדנת שלוב גבעות בדרה בית אורן גם עבודה גנון

אירועים קרובים