סטודנטים מהמכללה האקדמית יפתחו אפליקציות כלכלה שיתופית

הפיתוח ייעשה באמצעות פלטפורמה של בנק הפועלים ובשיתוף עם הבנק ● לכל צוות מפתחים יתלווה מנטור שיסייע להם לממש את הרעיונות שלהם

שיתוף פעולה חינוכי עסקי מעניין. המכללה האקדמית תל אביב יפו (קרדיט: המכללה האקדמית תל אביב יפו)

סטודנטים מהמכללה האקדמית תל אביב יפו יפתחו בקיץ הקרוב אפליקציות מתחום הכלכלה השיתופית. מהמכללה נמסר כי "האפליקציות יפותחו באמצעות פלטפורמת ה- Open API (ממשק תכנות יישומים), שבנק הפועלים השיק השנה בפורטל המפתחים של הבנק. לכל צוות של סטודנטים מפתחים יתלווה מנטור מהבנק, שיסייע להם לממש את הרעיונות שלהם ואולי לייצר את אפליקציית הבנקאות הדיגיטלית הבאה של הבנק".

"בנק הפועלים עוסק כבר תקופה ארוכה בפיתוח שירותים מתקדמים ופלטפורמות דיגיטליות", אומר אורי בירן, מנהל תחום בנקאות פתוחה ושותפויות באגף הפיתוח בבנק. "פלטפורמת ה-Open Banking שהקמנו מאפשרת למפתחים חיצוניים לעשות שימוש בנתונים ושירותים של הבנק ולמעשה מאפשרת לחכמת ההמונים להגדיר את הבנקאות החדשה. בשיתוף הפעולה עם האקדמית ת"א-יפו אנו מאפשרים לסטודנטים להתחבר לעולם הכלכלה השיתופית והבנקאות הדיגיטלית ולפתח שירותים ואפליקציות באמצעות API של הבנק".

"בחוג למערכות מידע אנחנו למעשה מחברים את הסטודנטים לעתיד", אמרה ד"ר רותי גפני, ראש החוג. "היתרון שלנו הוא שאנחנו מאמינים בחיבור של הסטודנטים לעולם התעסוקה, מבלי להתפשר לרגע על הסטנדרטים האקדמיים. הסטודנטים יודעים שהם באים לעבוד קשה, אבל שההשקעה הזו תשתלם". הסטודנטים, מבית הספר לכלכלה וניהול בראשות פרופ' איזי בורוביץ', יקבלו שיעורים בנושאים כמו חדשנות, בנקאות דיגיטלית ואבטחת מידע.

הביקוש לקורס המיוחד היה גבוה מהמצופה והמכסה התמלאה תוך מספר ימים. בין בכירי הבנק שישמשו כמרצים בקורס נמצאים גם מנהל הטכנולוגיות הראשי (CTO), ד"ר יואב אינטרטור; מנהל אגף התשתיות, ד"ר רונן יוכפזיהודה קונפורטס, עורך ראשי, אנשים ומחשבים; וה- CDO, שחר מרקוביץ.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים