"ארגון שלא יחבק את המנמ"ר ויעבירו לקדמת הבמה – ייכשל"

כך אמר תומר שרון, מנכ''ל אואזיס ● לדבריו, "לשינויים הטכנולוגיים יש השפעה על עבודת המנמ''ר וצוות ה-IT שבראשותו"

תומר שרון, מנכ''ל אואזיס. צילום: ניב קנטור

"העולם הולך לכיוון הדיגיטלי. הטכנולוגיה הופכת ליומיום של הביזנס. ארגון שלא יידע לחבק ולא ישכיל להעביר את המנמ"ר לקדמת הבמה – ייכשל". כך אמר תומר שרון, מנכ"ל אואזיס  (Oasis).

שרון דיבר בפתח כנס שערכה החברה. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך אמש (ג') באולם אירועים LAGO, ראשון לציון. באירוע ציינה החברה עשור להקמתה, והשתתפו בו כ-500 מלקוחות החברה ושותפיה העסקיים.

לדברי שרון, "העשור בו החברה קיימת התאפיין בריבוי תהפוכות טכנולוגיות. לפני עשר שנים לא היה iPhone, לא היה Waze, וסייבר היה מושג הלקוח מהסרט מלחמת הכוכבים. העולם השתנה, וגם אנחנו". לדבריו, "כיום כל ארגון קטן סופג מתקפות סייבר. בקרוב העולם ימשיך להשתנות: בתוך שנים ספורות יהיו מחוברים לרשת האינטרנט 50 טריליון רכיבים, והדבר ישפיע על פעילות ה-IT בארגונים".

צילום ועריכת וידיאו: ליאור רובינשטיין

לשינויים הטכנולוגיים, ציין שרון, "יש השפעה על עבודת המנמ"ר וצוות ה-IT שבראשותו: מנמ"ר שלא יידע לערוך את ההתאמות הנדרשות ולהביא את עצמו לקדמת הביזנס, ייכשל. העולם הולך לשם, והטכנולוגיה הולכת לשם. על המנמ"ר להתאים את עצמו ואת מערך ה-IT שבראשותו לטובת השינויים שהארגון עובר בהיבט העסקי. על ה-IT לתת שירות ללקוחות חיצוניים ופנימיים".

פעילים ברמה גבוהה בשוק

אואזיס, אמר שרון, "החלה את פעילותה לפני כעשור. במקור היא נועדה לספק שירותי מומחה לטובת ספקי תקשורת. היינו ארבעה שותפים: עמוס רוזנבוים, תמיר לוינס, חן רג'ואן ואני. התחלנו את הפעילות ארבעה חבר'ה בקרוואן במושב נופך ליד נתב"ג, והתקדמנו לכדי חברה עם פעילות יפה. בתוך כמה חודשי פעילות הבנו כי יש ארגונים עסקיים שצורכי התקשורת ואבטחת המידע שלהם לא נופלים מאלה של ספקי התקשורת, והרחבנו את הפעילות גם לכיוונם".

עשור אחרי ההקמה, ציין שרון, "אנו פעילים ברמה גבוהה בשוק ספקי התקשורת בארץ וגם בעולם. זאת, לצד פעילות בקרב ארגונים עסקיים אחרים, כגון ספקי אפליקציות, ארגונים מבוזרים, ארגוני פיתוח – שתקשורת היא רצפת הייצור הקריטית להם לארגון".

הוא ציין כי "לפני ארבע שנים נרכשנו על ידי טלרד, והיום אנו חלק מקבוצת חברות טלרד, מגלקום ואואזיס, כשאנו זרוע תשתיות ה-IT בקבוצה". שרון סיכם באומרו כי "הצפי לשנת 2016 הוא המשך הצמיחה של החברה. זאת, בהתבסס על נתוני העבר: בארבע השנים האחרונות שילשנו את היקף הפעילות שלנו".

רן בוקשפן, מנכ''ל טלרד. צילום: ניב קנטור

רן בוקשפן, מנכ"ל טלרד. צילום: ניב קנטור

רן בוקשפן, מנכ"ל טלרד, אמר כי החברה החלה לפעול ב-1951, "ויש לה הרבה זכויות טכנולוגיות בארץ: מאות חברות שפיתחו אלפי טכנולוגיות – צמחו ממהנדסים ואנשי טכנולוגיה שהיו בטלרד".

"אם תתערב בדבר שרץ טוב – רק תקלקל"

טלרד החדשה, אמר בוקשפן, הוקמה לפני שבע שנים, "על בסיס נורטל (Nortel) הקנדית. היום אנו חברה חדשה לחלוטין, עם מחזור מכירות שנתי של 130 מיליון דולר, ומכירת פתרונות תקשורת מבוססי טכנולוגית LTE. הדבר היחיד שמחבר אותנו לעבר הוא הישיבה במתחם המיתולוגי של החברה בלוד".

לדבריו, "בדרך כלל רכישות לא מצליחות. לפי הסטטיסטיקה, בין שבע לתשע מתוך עשר רכישות – נכשלות. הסיבה להצלחה שלנו היא שאנו בררנים, משאירים את שדרת הניהול והשדרה המקצועית כמות שהיא – ומתערבים מעט, רק כשצריך. אם תתערב בדבר שרץ טוב – רק תקלקל".

בוקשפן סיים בציינו כי "אואזיס היא חברה של צעירים חסרי מנוח, רעבים להצלחה, עם סכין בין השניים. היא צומחת בנתונים מרשימים, והיציאה הצפויה שלהם לחו"ל תהווה קרש קפיצה להמשך ההצלחה".

מוטי זמיר, סמנכ"ל שיווק ומכירות, אואזיס. צילום: ניב קנטור

מוטי זמיר, סמנכ"ל שיווק ומכירות, אואזיס. צילום: ניב קנטור

מוטי זמיר, סמנכ"ל שיווק ומכירות, אואזיס, אמר כי "כיום, כל מנמ"ר, בכל סוג וגודל של ארגון, נדרש להתמודד מול השינויים התכופים בתעשיית ה-IT במגוון תחומים: מחשוב הענן, אבטחת מידע והגנת הסייבר מול שלל האיומים בתחום, בנוסף לשינויי הארכיטקטורה בתוך סביבת הדטה סנטר הארגוני".

הוא סיכם באומרו כי "המענה של אואזיס הוא בהקשבה לצרכי הלקוח ובמתן פתרון מתאים לו, העונה לצורכי המנמ"ר וארגונו, ומתמודד בצורה מיטבית אל מול השינויים, עם פתרונות שאנו מומחים בהם".

האירוע הסתיים בהופעה של אדיר מילר.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. צחי

    עמוס הוא בין האנשים המקצועיים והנעימים שיצא לי לעבוד איתם. שמח בהצלחת החברה

אירועים קרובים