"על המנמ"ר להתמקד בליבה העסקית – ולא בארונות ובחשמל"

כך אמר איל צפריר, סמנכ''ל המגזר העסקי בבזק בינלאומי, בכנס בו הוצג שירות התאוששות מאסון והמשכיות עסקית מנוהל של החברה, Be-DR ● לדבריו, "העולם הולך לשירותים מנוהלים - נכפיל את היקף הלקוחות בתחום ה-DR כשירות בתוך שנה"

איל צפריר, סמנכ''ל המגזר העסקי בבזק בינלאומי. צילום: יח"צ

"ריבוי הטכנולוגיות וקצב השינויים משפיע על המנמ"ר ועל מה שעליו לעשות. על המנמ"ר לעבור מאזור הנוחות בו הוא נמצא שנים רבות – אל האזור בו הקסם קורה. עליו להתמקד בליבה העסקית של הארגון – ולא בארונות ובחשמל". כך אמר איל צפריר, סמנכ"ל המגזר העסקי בבזק בינלאומי.

צפריר דיבר בפתחו של כנס שערכה החברה. הכנס התקיים היום (ג') במלון ריץ קרלטון בהרצליה, במסגרתו הוצג שירות DR מנוהל של החברה, Be-DR.

"העולם השתנה לנו", אמר צפריר, בעברו מנמ"ר בזק בינלאומי. "תחום השירותים המנוהלים הולך ותופס תאוצה. כספק שירותים, הבנו שעלינו לתת ללקוחות הארגוניים ערך מוסף בעולם השירותים". מצב זה, אמר, "משפיע גם על המנמ"ר: בשל השינוי בעסק, עליו להשקיע באפליקציות ובעולמות החדשים, ולא לעסוק בתחזוקה, ברכישת מערכות אחסון, ארונות, מערכות אל-פסק ובמיזוג אוויר".

לדבריו, "מחצית מהמחזור העסקי השנתי של החברה, נובע משירותים ללקוחות – שירותי אינטגרציה, עולם הקישוריות, והדטה סנטר שלנו". צפריר אמר כי החברה משקיעה רבות בדטה סנטר שלה ביפו ובהקמת אתרים נוספים. "הדגש הוא על שרידות, עם שני חיבורי חשמל, ארבעה אתרים בישראל ועוד שבעה בעולם", אמר צפריר. "אנו נותנים גיבוי אמיתי ללקוח, יש לנו כבל תת ימי שבנינו, היוצא מישראל לצרפת ולאיטליה".

נותנים מימד שלישי

"זכינו בתואר שותף השנה של מיקרוסופט (Microsoft) והיינו השניים בעולם בהיקף מכירות שירות הענן Office 365, כשעד לפני שנתיים לא מכרנו כלל בתחום", אמר צפריר. "אנו פועלים בעולמות הענן של מיקרוסופט – Azure, ופועלים בשותפויות אסטרטגיות עם ספקיות ענן גלובליות נוספות".

על כלל העננים, אמר, "אנו נותנים מימד שלישי, עם הדטה סנטר שלנו והשירותים שבו".

"צריך לצאת מהקופסה וללכת אל הלקוחות עם עולם מלא של שירותים, כי הוא משתנה", אמר צפריר. "יש לנו עשרות שירותים, ביניהם שלושה סוגי מרכזיות בענן, Wi-Fi כשירות, וכעת – DR כשירות".

"הפתרון פשוט, אך לא היה קיים עד לפני שנתיים", אמר צפריר, "יחד עם דאבל טק (Double Take) העמדנו פלטפורמה גדולה והשקנו שירות DR מנוהל באופן מלא. הוא מייתר את כל הצורך ברכישת מערכות ובהעתקה פיזית שלהן. זהו שירות קל ליישום, המאפשר את העברת ה-ERP או ה-CRM בלחיצת כפתור. העולם הולך ומתפתח, ארגונים מוציאים המון כסף על DR. פה אנו מציעים שירות במחיר זעום יחסית. היתרונות הם זמינות, גמישות ה-IT ושרידות".

לדבריו, "היינו היחידים בשוק של DR כשירות, ומאז יש לנו יותר מ-100 לקוחות אנטרפרייז. בתוך שנה המספר יוכפל. התחום  צומח באלפי אחוזים בשנה".

לפתח את העסק קדימה

הוא סיכם בציינו כי "ראשנו בעננים ורגלינו על הקרקע, וכך אנו מספקים ללקוחות שירותים בכל העולמות. הלקוחות הארגוניים צריכים להתמקד בליבתם העסקית ולא בארונות ובחשמל. תפקיד המנמ"ר במדינת ישראל השתנה – הוא כבר לא עובד בתשתיות, עליו לפתח את העסק קדימה".

אורי שי, מנכ''ל סינגולר. צילום: יח"צ

אורי שי, מנכ"ל סינגולר. צילום: יח"צ

אורי שי, מנכ"ל סינגולר (Singular), אמר כי החברה היא שותפה עסקית של בזק בינלאומי, ומייצגת את דאבל טק בארץ. "DR כשירות נולד מהצורך של לקוחות ארגוניים", אמר. "המטרה היא לאפשר לארגונים להמשיך לעבוד כרגיל בכל תרחיש". הוא ציין שלושה סוגי אסונות המביאים להשבתות: אירועי סייבר, טעויות אנוש ואסונות כגון שריפה או אסון טבע.

"דאבל טק מיישמת פתרונות התאוששות מאסון בארגונים זה 25 שנה", סיכם שי. "הפתרון הוא הרבה יותר מגיבוי קבצים בענן. זהו פתרון מערכתי המחזיר את העסק לפעילות שגרתית בזמן קצר, באמצעות מעבר אוטומטי לענן במקרה של נפילת מערכות ה-IT. הוא עונה לכל סוגי מערכות ה-IT, וירטואליות ופיזיות – באופן שקוף למשתמשים".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. משה

    אייל הפטפטן מדקלם פתגמים לעוסים. המצב הינו שנזקבינלאומי ימשיכו להיות מונופול לא ישקיעו בתשתית אלא רק בפרסום.

אירועים קרובים