נכשל בבדיקה: ה-Galaxy S7 Active אינו עמיד במים

דגם הסמארטפון המסוים של הענקית הדרום קוריאנית, שפורסם כעמיד במים, נכשל במבחן טבילה שביצע מגזין ביקורת מוצר מוביל ● דגמי ה-Galaxy 7 האחרים צלחו את המבחן ללא כשלים

לא זורם במים. Galaxy S7 Active. צילום: יח"צ

מכשיר Galaxy S7 Active של סמסונג (Samsung), הפסיק לעבוד אחרי שהושכב במיכל שדימה השפעה של שהייה בעומק מטר וחצי מתחת למים. תנאי הבדיקה הללו היו זהים ללחץ שבו אמור המכשיר לעמוד לכאורה.

את הניסוי ביצע מגזין הצרכנות האמריקני Consumer Reports, שבחן גם מודל נוסף לצורך תוצאות בטוחות, אלא שאף הוא כשל במבחן העמידות למים.  סמסונג אמרה בתגובה כי ייתכן שמדובר במכשירים פגומים שהיו "לא ממש אטומים למים", כפי שהם אמורים להיות.

קווים ירוקים ובועות

המכשירים שהוטבלו במיכל המים היו בו חצי שעה, וכשהוצאו – צג הטלפון הראשון הפסיק להגיב ונפגם על ידי קווים ירוקים ובנוסף נוצרו בועות גם על שתי עדשות המצלמה שלו. המכשיר השני סבל מתקלות דומות.

אתר האינטרנט של סמסונג הבהיר שמדובר במכשיר Galaxy S7 Active, אשר נמכר בארצות הברית אך לא זמין בבריטניה. בחינת עמידות במים למכשירים בוצעה בהתאמה לדירוג ההגנה לחדירות, המסמל את יכולת הטלפון לעמוד ב"טבילה רציפה במים".

לא אטום כמו שצריך

Consumer Reports, שמהווה ארגון ללא מטרות רווח, עלה לכותרות לפני שש שנים כאשר סימן בעיה עם האנטנה של iPhone 4 לפני שאפל (Apple) נתנה את דעתה על הנושא. כעת הוא מדווח כי מכשירי ה-Active שנבחנו על ידיו לא היו עוד שימושיים לאחר הניסויים שלו. המגזין ציין כי הדגמים הסטנדרטיים של סמסונג Galaxy, ה-Galaxy S7 ו-Galaxy S7 Edge – לא ספגו נזק מהמים באותם תנאי בדיקה.

סמסונג מצידה טוענת כי קיבלה "מעט מאוד תלונות" על הנושא, וכי המכשירים צריך להיות מכוסים במסגרת האחריות, מכיוון שמודל Active החל להימכר בחודש יוני. "אולי יש סיכוי קלוש כי מכשיר פגום אינו אטום למים כמו שזה צריך להיות", הודיעה החברה והוסיפה והבטיחה לבדוק את הנושא.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים