אודי מוקדי, מנכ"ל סייבר ארק – מעתה גם יו"ר

מוקדי יחליף כיו"ר את גדי תירוש מנהל שותף ב-JVP, שיהיה בעל תפקיד בדירקטוריון החברה ● תירוש היה בהנהלת סייבר ארק מאז 2011

אודי מוקדי, מנכ"ל סייבר ארק

אודי מוקדי, מייסד ומנכ"ל סייבר ארק (CyberArk), ישמש מעתה גם כיו"ר החברה.

מוקדי יחליף כיו"ר את גדי תירוש שותף מנהל ב-JVP, שיהיה בעל תפקיד בדירקטוריון החברה. תירוש היה בהנהלת סייבר ארק מאז 2011.

סייברארק נוסדה ב-1999 על ידי מוקדי ואלון (ניסים) כהן. מוקדי שימש מאז ייסוד החברה ועד 2005 כמנהל תפעול ראשי, ומאז 2005 הוא נשיא ומנכ"ל החברה. כהן היה יו"ר מועצת המנהלים של סייברארק עד למכירת נתח משמעותי מן החברה בדצמבר 2011 לגולדמן זאקס (Goldman Sachs) ולקרן הון הסיכון הישראלית JVP, ואראל מרגלית היה יו"ר החברה, עד שנכנס לחיים הפוליטיים – אז החליף אותו תירוש.

בספטמבר 2014 ביצעה סייברארק את אחת ההנפקות המוצלחות של חברת טכנולוגיה ישראלית בבורסת נאסד"ק (NASDAQ) בניו-יורק, כשהיא מזנקת ביום המסחר הראשון שלה בכ-87%, ושווייה עלה ל-880 מיליון דולר.

סייבר ארק מתמחה בהגנה מפני איומים מתקדמים ומתקפות סייבר מתוחכמות באמצעות ניהול של חשבונות פריבילגיים והגנה על נכסי מידע רגיש, ה"לב" של כל ארגון. החברה פועלת ממרכז הפיתוח בישראל, מהמטה בארצות הברית ומשרדים נוספים באירופה ואסיה פסיפיק. החברה מאבטחת ארגונים בעלי רגישות אסטרטגית גבוהה בכל העולם, כגון: ארגוני תשתיות, גופי צבא ובטחון, סוכנויות ביון, ארגונים פיננסיים ועוד.

גדי תירוש, שותף מנהל בקרן ההון-סיכון JVP

גדי תירוש, שותף מנהל בקרן ההון-סיכון JVP

לחברה יותר מ-2,600 לקוחות ברחבי העולם, מהם יותר מ-40 מחברות ה-100 של פורצ'ן (Fortune 100). בישראל החברה מאבטחת חלק ניכר מהארגונים הגדולים במשק, וכן כ-90% מגופי התשתית במדינה. סייבר ארק פעילה ביותר מ-65 מדינות, מעסיקה יותר מ-690 עובדים בהם כ-300 בישראל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים