נוקיה-סימנס תפטר 100 עובדים ממרכז המו"פ שלה בישראל

החברה מסרה הבוקר (א'), כי הפיטורים יתבצעו בעקבות מספר צעדים הכרחיים שעליה לנקוט - צעדים שימצבו וייצבו לטווח ארוך את קו מוצרי המתגים המיועדים למפעילי תקשורת ● נוקיה-סימנס הדגישה בהודעתה, כי היא מחויבת להמשך הפעלתו של מרכז הפיתוח הישראלי וכי מערכי המכירות והתמיכה הטכנית בישראל לא יושפעו מן המהלך

נוקיה-סימנס תפטר 100 עובדים ממרכז המו"פ שלה בהוד השרון – כך הודיעה החברה הבוקר (א'). נוקיה-סימנס זיהתה מספר צעדים הכרחיים שימצבו וייצבו לטווח ארוך את קו מוצרי המתגים המיועדים למפעילי תקשורת (Carrier Switches), מסרה, וכתוצאה מהמהלך, היא צפויה לפטר את העובדים לקראת סוף הרבעון הראשון של השנה. נוקיה-סימנס הדגישה, כי היא מחויבת להמשך הפעלתו של מרכז הפיתוח הישראלי של מתגים למפעילי תקשורת, וכי מערכי המכירות והתמיכה הטכנית בלקוחות נוקיה-סימנס בישראל לא יושפעו מן המהלך.

קו המתגים למפעילי תקשורת שייך ליחידה העסקית המספקת פתרונות לקישוריות ברוחב פס גבוה (BCS, ר"ת Broadband Connectivity Solutions). היחידה העסקית מתכננת להתאים את סל מוצריה, כך שיתאמו לדרישות המתפתחות של לקוחותיה ברחבי העולם ויענו לאתגרי השוק התחרותי – כך על פי ההודעה. כתוצאה מן המהלך, מסרה נוקיה-סימנס, היחידה העסקית תפחית את מספר עובדיה במרכזי הפיתוח.

השינויים המתוכננים בסל המוצרים הכרחיים, אומרים בנוקיה-סימנס, על מנת למקד את מאמצי היחידה העסקית במוצרי הדגל של החברה מסדרת A-Series ולהרחיב את סל פתרונות המתגים למפעילי תקשורת, בדגש מיוחד על שירותים עסקיים ו-Mobile Backhauling.

"נוקיה-סימנס נטוורקס מחויבת להמשיך ולהיות שותף עסקי יציב לטווח ארוך עבור לקוחותיה, להשקיע בסלקטיביות בתחומי המפתח, ולהתמקד ברווחיות החברה", אמר דרור נמירובסקי, מנהל נוקיה-סימנס נטוורקס ישראל וראש היחידה העסקית של-Carrier Switches. "התמקדותנו בסדרת A-Series תאפשר לנו לתת מענה הולם לצורכי הלקוחות שלנו. ההתאמות הכרחיות על מנת שהחברה תישאר בנתיב הנכון בתקופה קשה זו. אנו נטפל בכל העובדים בהגינות ובכבוד. ישראל תמשיך להיות מרכז מחקר ופיתוח חשוב עבור נוקיה סימנס נטוורקס, ותמשיך לשמש מרכז עסקי למתגים למפעילי תקשורת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים