דו"ח: חדשנות טכנולוגית תוביל לצמיחה כלכלית

78% מהאמריקנים סבורים שחידושים טכנולוגיים יהיו חשובים יותר לכלכלה ב-30 השנים הקרובות מאשר בשלושת העשורים האחרונים - כך עולה מדו"ח שנערך על ידי אינטל, בשיתוף עם השבועון ניוזוויק ● לעומת זאת, כ-61% מהם סבורים שלמיתון יש השפעה על היכולת של המגזר העסקי להציג חידושים ● 63% מהסינים מאמינים שמדינתם תגבור על ארצות הברית בתחום החידושים הטכנולוגיים בשנים הבאות, לעומת רק 14% מהאירופאים

למרות המיתון, האמריקנים מאמינים שחידושים טכנולוגיים יהוו את המנוע לצמיחה כלכלית – כך עולה מדו"ח שפרסמה אינטל (Intel) בשיתוף עם השבועון האמריקני ניוזוויק (Newsweek). לא פחות מ-78% מהנשאלים השיבו שחידושים טכנולוגיים יהיו חשובים יותר לכלכלה ב-30 השנים הקרובות מאשר בשלושת העשורים האחרונים. לעומת זאת, כ-61% מהאמריקנים סבורים שלמיתון יש השפעה על היכולת של המגזר העסקי להציג חידושים.

עוד עולה מהדו"ח, כי 63% מהסינים סבורים שמדינתם תגבור על ארצות הברית בתחום החידושים הטכנולוגיים בשנים הבאות. לעומת זאת, רק 14% מהאירופאים חושבים שיש ליבשת שלהם יכולת להוביל בעתיד בתחום זה. עם זאת, רוב האירופאים מאמינים שחידושים טכנולוגיים שיפרו את רמת החיים שלהם ואת הכלכלה במדינתם.

שוני רב ניתן למצוא גם בשאלה מה חושבים ההורים לגבי היכולות שלהן זקוקים ילדיהם בכדי להניע את החדשנות בעתיד. בעוד שבארצות הברית ציינו 52% מהנשאלים את מדעי המחשב והמתמטיקה, 45% מהסינים הצביעו על גישה יצירתית ויכולת לפתור בעיות.

"חדשנות היא לא רק מאפיין. זהו תהליך שמתחיל ביצירת רעיונות, מחקר ופיתוח. הדו"ח מדגיש את הצורך בתרבות של השקעה שתוביל לרעיונות חדשים ולתגליות", אמר ג'סטין רטנר, מנהל הטכנולוגיה הראשי של אינטל, בעת הצגת הדו"ח.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים