פוג'יטסו פתחה במינכן את כנס הלקוחות והשותפים העסקיים – בפעם הראשונה בלי סימנס

כנס VISIT 09, בו צפויים לקחת חלק כ-6,500 משתתפים, יערך במינכן ויעסוק בעיקר בתחום השירותים המנוהלים

במרכז הכנסים הבינלאומי המפואר במינכן, נפתח היום (ג') VISIT 09 – הכנס השנתי שעורכת חטיבת השירותים הטכנולוגיים של פוג'יטסו (Fujitsu). בכנס, שימשך יומיים, ייטלו חלק כ-6,500 משתתפים – כולם לקוחות, עובדים ושותפים אסטרטגיים ועסקיים של החברה.

הכנס השנה הוא הראשון שנערך אחרי שינוי הבעלות על פעילות השירותים הטכנולוגיים של החברה. כזכור, עד לפני כחצי שנה פעל הארגון תחת המסגרת פוג'יטסו-סימנס (Fujitsu-Siemens). כעת ממתינים כולם להכרזות בכנס, שעתיד להבהיר לאן מועדות פני החברה, שחזרה לבעלות המקורית המלאה.

תוכנית הכנס מבקשת להדגיש את מרכיבי השירותים המנוהלים שהחברה מספקת במגוון גדל והולך. כבר היום, כ-40% מנפח הפעילות של החברה הגלובלית מגיעים משירותים. הנטייה של יצרני החומרה, להעביר נקודת הכובד לתחום מבטיח זה, בולטת גם כאן. במסגרת זו, צפויים גם בכנס האמור לככב השירותים שהחברה מציעה בתום מיחשוב הענן. צריכה ותשלום לפי דרישה מהווים נוסחה שתשונן על ידי רבים מהדוברים. פוג'יטסו מציעה כבר מבחר גדול של משאבים כשירות – הכל במסגרת סיסמת-העל של חסכון ללקוחות.

פוג'יטסו הנה שחקן עולמי בולט, המשתייך לליגת-העל של ספקי הטכנולוגיה והשירותים. החברה מייצרת כל מה שבין מחשבים ניידים אישיים למחשבי מיינפריים. מעבר לכך, מפתחת ותומכת פוג'יטסו בכמה שכבות של מוצרים. למשל, פתרונות שעוטפים החומרה ומקצים משאבים דינאמיים למודולים של תוכנות ארגוניות ספציפיות בולטות. כמו כן, מתרחבת החברה בכל הקשור לניהול מרכזי מידע, תמיכה מקצועית וכדומה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים