הראל יפהר, AWS ישראל: "הענן הוא המאפשר צמיחה עסקית"
לדברי יפהר, מנכ"ל Amazon Web Services ישראל, "אנו מאפשרים ללקוחות להתמקד בליבה העסקית שלהם, וככה מאפשרים להם להתמקד בחדשנות"
"המנמ"רים נדרשים להיות מעורבים בצמיחה העסקית של ארגונים, ועליהם להעניק להם גמישות מיידית. הם נדרשים לתת פתרונות מבוססים על מידע ונדרשים לעשות זאת בתקציבים יותר נמוכים. הענן מאפשר זאת". כך אמר הראל יפהר, מנכ"ל AWS ישראל.
יפהר פתח את המליאה המרכזית בכנס AWS Summit Tel Aviv. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ה') בגני התערוכה בתל אביב, עם יותר מ-2,700 משתתפים, מפתחים, חברות סטארט-אפ, ארגונים, גופים ממשלתיים ושותפיה העסקיים של ענקית הענן הציבורי.
לדברי יפהר, "הטכנולוגיות והפתרונות של אמזון (Amazon), מסייעים לכך: אנו מאפשרים ללקוחות להתמקד בליבה העסקית שלהם, באפליקציות הארגוניות. אנו, במקומם, מטפלים בכל התשתית המחשובית, שבעבר ארגונים נהגו לטפל בעצמם. אנו עושים זאת עבורם באופן יותר יעיל – וככה מאפשרים להם להתמקד בחדשנות ובליבה העסקית".
צילום ועריכת וידיאו: ליאור רובינשטיין
הוא סיים בציינו כי זו השנה החמישית שהכנס מתקיים בישראל, וחל גידול בכמות המשתתפים בו, במקביל לגידול בפעילות הסניף הישראלי. "בכנס משתתפים יותר מ-2,700 מקצוענים, ב-23 מסלולים עם מעל ל- 30 מומחים שהגיעו לכנס מחו"ל. הוא נערך יחד עם 22 שותפים עסקיים ומוצגים בו 10 סיפורי לקוח".
"הגידול המהיר בישראל ובסיס הלקוחות הגדול שהשגנו בשנות פעילותינו בישראל גורם להנהלת Amazon Web Services לראות בסניף הישראלי כאסטרטגי וזו הסיבה שהחברה משקיעה בשוק הישראלי ובגידול שלו".
"אנו עובדים יחד עם הלקוחות הישראלים לאורך כל השנה ומזינים האחד את השני בצרכים העתידיים של הארגונים וחברות סטארט-אפ. גודלו של האירוע היום הוא הוכחה להצלחה של AWS בישראל".
ג'ף בר, אוונגליסט ראשי לענן, AWS, אמר כי "התועלות מהמעבר למחשוב ענן לא השתנו", והעלה שקף משנת 2006, עת החלה החברה לספק שירותים על הענן הציבורי; "צמצום ההוצאות על תחזוקת ה-IT, תשלום לפי צריכה, יכולת גידול בהיקף ובעוצמת המחשוב בצורה קלה, הגעה מהירה לשוק עם מוצרים ושירותי IT, ויכולת להתמקדות בליבה העסקית של הארגון".
הוא ציין כי עסקי הענן של החברה צמחו השנה ב-64%, כאשר יותר ממיליון משתמשים נוספים מדי חודש. "הלקוחות הראשונים שלנו היו חברות סטארט-אפ", אמר בר, "אבל כיום המצב שונה, ולצד חברות הסטארט-אפ, יש לנו לקוחות שהם ארגוני ענק, דוגמת קוקה קולה ( Coca-Cola), היטאצ'י (Hitachi), קלוגס (Kellogg's) ובוש (Bosch), לצד לקוחות מהמגזר הציבורי-ממשלתי, מלכ"רים ומוסדות אקדמיים".
הוא תיאר את השכבות בפלטפורמה של AWS. "תשתית פיזית; שירותי תשתית; שירותי ניתוח, אפליקציות, תמיכה, DevOps, מובייל ואינטרנט של הדברים; שירותים לארגוני אנטרפרייז, הגירה לענן, ענן היברידי, תחנות קצה, וירטואליזציה ושיתופיות; אבטחת מידע והלימה לרגולציות; שוק לאפליקציות עסקיות, אפליקציות מודיעין עסקי וכלי פיתוח".
"חברות ישראליות היו הראשונות לאמץ עבודה בתצורה זו, כיוון שהענן הוא אחד מהמאפשרים של החדשנות. השוק הישראלי הוא צרכן 'כבד' של שירותי IT מתוחכמים", אמר.
בר סיכם בציינו כי "ארגוני האנטרפרייז מבינים כיום שעליהם להזריק חדשנות ל-IT שלהם, והם מבינים שהם יכולים לעשות זאת כי הענן מאפשר להם יכולת זו".
תגובות
(0)