איציק מלכה, ג'וניפר: "החדשנות היא הלב הפועם של כל ארגון"
לדברי מלכה, מנהל פעילות ג'וניפר ישראל, "על המנמ''רים לשנות את הדרך בה הם ניגשים לטכנולוגיה"
"החדשנות היא הדם הזורם בעורקי הארגון, היא הלב הפועם שלו. בלא חדשנות, ארגונים לא יצליחו לשרוד בעולם התחרותי והדינאמי של ימינו. אנחנו מספקים חדשנות בעולמות הניתוב, המיתוג ואבטחת המידע – מליבת הרשת עד למשתמשי הקצה". כך אמר איציק מלכה, מנהל פעילות ג'וניפר (Juniper Networks) ישראל.
מלכה פתח את כנס הלקוחות שערך הסניף הישראלי של החברה. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ג') במלון דן אכדיה בהרצליה, בהשתתפות מקצועני תקשורת ואבטחת מידע.
המנמ"ר ואנשי צוותו, אמר מלכה, "ניצבים בפני כמה אתגרים טכנולוגיים בעולמות התקשורת ואבטחת המידע: וירטואליזציה, SDN – רישות מוגדר תוכנה, והפונקציונליות ברשתות התקשורת, NFV (ר"ת Network Functions Virtualization). עליו לרתום את המגמות הללו כדי שארגונו יעבוד חכם ומהר יותר, ושה-IT יניע את העסק טוב יותר".
צילום ועריכת וידיאו: דותן גור
"המנמ"ר נדרש להשגת זריזות תפעולית, שתתקבל עם המעבר לשירותי תקשורת ואבטחת מידע וירטואליים. כך הוא ישיג מיכון, פישוט של המורכבות של המערכות והרשתות, וניצול טוב יותר של נכסי ה-ICT שלו".
לספק לארגון אג'יליות עסקית
המנמ"רים, אמר מלכה, "רוצים יצירתיות בבניית הפתרונות, חדשנות, והשקעה שתניב פירות גם לטווח הרחוק. הפתרונות אותם המנמ"רים מטמיעים צריכים להביא לא רק לווירטואליזציה בדטה סנטר – אלא גם לאספקת שירותים חדשים, שיגיעו מהר יותר מבעבר. המנמ"ר צריך לשאוף להגיע לכך, ולספק לארגון אג'יליות עסקית. הטמעת פתרונות תקשורת ואבטחת מידע בעולם הווירטואלי, תביא ליצירת הבידול התחרותי לארגון".
על המנמ"רים, הוסיף מלכה, "לשנות את הדרך בה הם ניגשים לטכנולוגיה ואיך שירותי ה-IT מועברים. בעידן זה של שינוי מאסיבי, הרשת ואבטחת המידע הן בלב הפעילות. המטרה של ג'וניפר, כשחקן טהור ברשתות עתירות ביצועים, היא להשקיע בחדשנות בתחום, על מנת לסייע ללקוחות ליהנות מהשינוי וההתפתחות".
"ארגונים בארץ 'נדחפים' לשינויים", אמר מלכה, "בעוד בחו"ל – הם מובילים אותם. היעד שלנו הוא להביא את החדשנות לעולם חוות השרתים המסורתיות. לג'וניפר הייתה הצלחה מהותית בעולם הרשתות, והיא משכפלת הצלחה זו לעולם הדטה סנטר, לארגונים שהרשת הינה משאב קריטי עבורם".
לשמור על רמת חדשנות גבוהה
"אנו ארגון מבוסס חדשנות טכנולוגית המשקיע כ-20% מהמחזור במחקר ופיתוח, נתון מהגבוהים בקרב ספקיות התקשורת", ציין מלכה. "לכן, אנחנו מצליחים לשמור על רמת חדשנות גבוהה לאורך שנים ומסייעים לארגונים להיערך טוב יותר במסע לעבר הטרנספורמציה הדיגיטלית".
"ארכיטקטורת הפיוז'ן שלנו", אמר, "כוללת שלוש משפחות: ניתוב, מיתוג ואבטחת מידע, ולצידן מערכת תזמור וניהול. הפיוז'ן מאפשרת 'לשטח' את שכבות הרשת ולנהל את המערכות הפועלות בדטה סנטר. אנו מאפשרים לארגונים לשדרג את הרשתות הוותיקות לרשתות רחבות פס, תוך פשטות ניהולית, ונקודת ממשק אחודה".
לדבריו, "החידושים של ג'וניפר בתוכנה, סיליקון ומערכות – מבדלים את החברה ממתחרותיה – בפשטות, בפתיחות של המוצרים ובגמישות לשינויים". הוא ציין כי "כמה לקוחות בארץ כבר בחרו במערכות ג'וניפר להוות את 'אבן הבניין' שלהם עבור התשתיות הווירטואליות בענן הפרטי. זה נעשה באמצעות ארכיטקטורת ה-Fabric, המבוססת על מוצרים התומכים בטכנולוגיות SDN, לטובת הקמה של הדור הבא של הדטה סנטר. כך הם יכולים לתמוך ביעדים העסקיים ולקבל יתרון תחרותי. כך, מתקבלת גמישות עסקית וצמיחה, לצד עלויות נמוכות".
"אנו זוכים בפרויקטי תשתיות בארגונים ממגוון מגזרים – ספקי שירותים, ארגוני ביטחון, היי-טק, חברות ביטוח ובנקאות", סיכם מלכה. "צמחנו ב-2016 יותר מקצב הצמיחה של השוק, והצפי הוא המשך של המגמה ב-2017, והגדלת נתח השוק שלנו, תוך התמקדות על חוויית השימוש של הלקוחות".
תגובות
(0)