ג'ואי שמחון מונה למנכ"ל מרכז המו"פ של פייסבוק ישראל

שמחון, כיום מנהל בצוות ההנדסה של הסניף המקומי, יחליף את רואי טיגר, שעובר לתפקיד ניהולי בכיר במטה החברה בקליפורניה

ג'ואי שמחון, מנכ"ל מרכז המו"פ של פייסבוק ישראל. צילום: יוסי זליגר

ג'ואי שמחון, מנהל בצוות ההנדסה של פייסבוק (Facebook) ישראל, מונה למנכ"ל מרכז המו"פ שלה בארץ. הוא יחליף את רואי טיגר, שעובר לתפקיד ניהולי בכיר במטה פייסבוק במנלו פארק, קליפורניה.

בימים אלה מוביל שמחון את צוות ההנדסה של Facebook Lite – אפליקציה רזה של פייסבוק המיועדת למשתמשים בעלי טלפונים מיושנים או חיבורי אינטרנט איטיים. כיום מחוברים אליה יותר מ-100 מיליון משתמשים ברחבי העולם והיא נחשבת לגרסה הצומחת ביותר של פייסבוק.

מרכז המו"פ הישראלי, שממוקם בתל אביב, מעסיק כ-85 אנשים ועובד בשיתוף פעולה הדוק עם מטה החברה בקליפורניה על פרויקטים מרכזיים, כגון Facebook Lite ו-Internet.org.

שמחון בן ה-37, נשוי ואב לשלושה ילדים, הוא בעל ניסיון של 16 שנים בענף ההיי-טק בישראל. הוא נמנה על מייסדיי אפליקציית EverythingMe, שהגיעה ל-15 מיליון הורדות, ועל מקימי NetCraft, שנמכרה לפורטל תפוז ב-2009.

לדבריו, "מאז הצטרפותי לפייסבוק נחשפתי ל-DNA ולתרבות הייחודיים של החברה ואני שמח לקחת על עצמי את התפקיד, להמשיך את הצמיחה של המשרד ולהגדיל את השפעתו. נמשיך לעבוד על פרויקטים חשובים יחד עם צוותי ההנדסה של פייסבוק ברחבי העולם, המשפיעים על חייהם של יותר מ-1.6 מיליארד אנשים".

טיגר אמר ש-"הצוות בתל אביב הגיע להישגים מדהימים, בעלי השפעה רבה, בתוך קצת יותר משנתיים, ואני מחכה בקוצר רוח לראות מה יעשו בהמשך. שמחון הוא האדם הנכון להמשיך ולבנות את הקבוצה, לקחת על עצמו פרויקטים חדשים תוך שימור הקשר החזק עם מנלו פארק ומשרדים אחרים ברחבי העולם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים