אוויה השיקה חנות אפליקציות תקשורת למפתחים

החנות, Avaya Snapp, תספק למחלקות המחשוב בארגונים אפליקציות לפיתוח שירותים בתחום

נרתמת לעזרת החברות בישראל. אוויה

אוויה (Avaya) השיקה חנות אפליקציות חדשה – Avaya Snapp, שתספק למפתחי יישומים בארגון כלים לפיתוח שירותי תקשורת. החנות, שמותאמת ליישומי Breeze Avaya, מיועדת לכל סוגי העסקים.

אפליקציות Avaya Snapp הן מודולריות. לדוגמה: אפליקציה שתאפשר הוספת יכולת ליצירת התקשרות באמצעות שיחה או צ'אט בווידיאו מהסלולר ומאתר האינטרנט, יצירת דרכים פשוטות ויעילות יותר לאיסוף שוטף ושימוש בנתונים בזמן אמת לשיפור זמני התגובה ולשיפור חוויית הלקוח. דוגמה נוספת היא מתן אפשרות לשילוב מספר חיוג אחד על מנת לעקוף את הצורך להזין סיסמאות שוב ושוב.

לדברי החברה, ארגונים כיום מעוניינים לספק ללקוחותיהם מוצרים חדשים ומתקדמים יותר, לאור הטרנספורמציה הדיגיטלית שהם עוברים. בחברה מצטטים סקר שערכה גרטנר (Gartner), שלפיו עד סוף 2017 יגדל הביקוש בשוק לשירותי פיתוח אפליקציות בקצב מהיר פי חמישה יותר ממה שארגוני IT יוכלו לספק.

גארי ברנט, סגן נשיא בכיר באוויה ומנהל תחום ה-Engagement Solutions, אמר כי "שדה הקרב התחרותי השתנה, וזה מחייב סוג חדש של פתרון ואמצעים כדי להגיב לדרישות הלקוח. מהירות היא המטבע החדש עבור שינוי עסקי, ועסקים צריכים להבין, לחזות ולהגיב לצרכי לקוחותיהם באופן מיידי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים