סלקום השיקה שירות מבוסס מיקום, שיספק מידע על חיי הלילה באזור בו נמצא הלקוח

השירות החדש, שנקרא מכ"ם לילה, ניתן בחינם למשתמשי הדור השלישי ומעלה, ופועל בין השעות 20:00 ל-06:00 ● עדי כהן, סמנכ"ל השיווק של סלקום: "מכ"ם לילה הוא שירות חדשני ופורץ דרך, שיאפשר ללקוחותינו ליהנות משירותים חברתיים מבוססי מיקום, בהתאמה לחיי הלילה הישראליים"

סלקום השיקה שדרוג לשירותי המיקום שלה – מכ"ם לילה. השירות החדש יחליף במהלך שעות הלילה את שירות המכ"ם היומי, ויספק מידע על מסיבות, מועדונים, מסעדות ואירועים נוספים. מכ"מ לילה יהיה פעיל בין השעות 20:00 עד 06:00. השימוש בשירות החדש הוא חינמי ומבוסס על גלישה ב-WAP בלבד, במסגרת חבילות הגלישה של הלקוחות. הוא מתאים לכל הלקוחות המחזיקים מכשירי דור 3 ודור 3.5.

כזכור, ביוני השיקה סלקום שירות מבוסס מיקום, שמאפשר לקבל לטלפון הסלולרי, באמצעות פורטל החברה, מידע מיידי על הסביבה הקרובה שבה נמצא המשתמש, כמו הכספומט הקרוב ביותר, תחנת הדלק הסמוכה, חניון, מסעדה מומלצת באזור, ועוד. תוצאות החיפוש מוצגות לפי מרחק המשתמש מהאתרים הרלוונטיים במעגל הולך ומתרחב.

מכ"ם לילה הוא שכבה נוספת, המספקת שירות על בסיס האתר הסלולרי שאליו משתייך המשתמש באותו רגע. המידע יתקבל על מסך המכשיר הסלולרי עם כניסתו של המשתמש לפורטל, ולאחר שביקש אותו מראש. השירות כולל ממשק ישיר לרשת החברתית פייסבוק (Facebook) והוא יאפשר עדכון מסיבות ואירועים ברשת החברתית (event) ואישור בזמן אמת על השתתפות באירועים (attend). המידע על האירועים והמסיבות מבוסס על מאגר המידע של אתר אטרף.

בכל דף תוצאות יקבל המשתמש פירוט לפי האירועים ה"חמים" ביותר הקרובים למקום הימצאו, מהקרוב ביותר ועד הרחוק ביותר, כולל חישוב לפי מפת צפיפות. המידע שיתקבל כולל מידע רלוונטי, כמו  שם המקום, כתובת ודירוג (במידה ויש), גילאים ועוד. פירוט נוסף כולל מפה קטנה, לינק להוראות הגעה מפורטות, פרטים על המקום, חוות דעת ואפשרות ניווט עם סלקום נוויגטור.

עדי כהן, סמנכ"ל השיווק של סלקום, אמר עם השקת השירות, כי "לאחר השקתו המוצלחת של שירות סלקום מכ"מ, אנו מציעים כעת שכבה נוספת של שירותים מבוססי מיקום. סלקום הייתה בין המפעילות הסלולריות הראשונות בעולם שהשיקו שירות LBS מסחרי, וכעת אנו משיקים שירות חדשני ופורץ דרך, שיאפשר ללקוחותינו ליהנות משירותים חברתיים מבוססי מיקום, בהתאמה לחיי הלילה הישראליים".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. tiki

    אנו בית מלון במטולה. אורחינו מגיעים עם פרטים לא מדויקים לגבי מחיר. מבקשת לדעת מנין אתם אוספים נתונים ומדוע אינכם מתאמים עימנו על מנת למנוע מבוכות שנגרמו

אירועים קרובים