וואווי השיקה את ה-P9 בישראל

מדובר במכשיר דקיק וקל, בעל מסך של 5.2 אינץ' ומעבד Kirin 95 בטכנולוגיית 64 ביט ● המוקד הוא בצילום: ה-P9 כולל שתי מצלמות אחוריות בנות 12 מגה-פיקסל, האחת מצלמת RGB צבעונית והשנייה - שחור-לבן

צוחק כל הדרך לפסגה. ה-P9 של וואווי

יצרנית הסלולר הסינית וואווי (Huwaei) השיקה היום (ד') בישראל את מכשיר הדגל החדש שלה, ה-P9. המכשיר כולל עדשות מצלמה מבית לייקה ומציע חידושי צילום שלדברי החברה מבדלים אותו ממתחריו.

ה-P9 הוא מכשיר דקיק וקל, בעל מעטפת אלומיניום ושוליים מקומרים. הוא בעל מסך בגודל 5.2 אינץ' וכולל מעבד Kirin 95 בטכנולוגיית 64 ביט, בעל שמונה ליבות ובמהירות 2.5 ג'יגה-הרץ, שלדברי החברה מאפשר רמת ביצועים ניידים טובה. הסוללה שלו היא בת 3,000 מילי-אמפר לשעה בצפיפות גבוהה, שמאפשרת למשתמשים חיי סוללה ארוכים.

עוד ניחן המכשיר באנטנה וירטואלית משולשת, המאפשרת קישוריות רצופה לרשתות סלולריות ו-Wi-Fi, וכן הגנה על פרטיות המשתמש באמצעות פיתוחים ביומטריים שמגבילים גישה לתכנים המאוכסנים במכשיר.

מערכת הצילום מבוססת על שתי מצלמות 12 מגה-פיקסל בעלות עדשות של לייקה – האחת היא מצלמת RGB צבעונית והשנייה מצלמת שחור-לבן. שתי המצלמות פועלות יחד על מנת לאפשר למשתמשים ליצור תמונות עתירות פרטים, עומק וצבע גם בתנאי תאורה ירודים. המצלמה הקדמית היא בת 8 מגה-פיקסל.

פוקוס היברידי

בנוסף, ה-P9 מצויד בטכנולוגיית Hybrid Focus של וואווי ותומך במיקוד של המצלמה, המבוסס על שלוש שיטות – לייזר, חישוב עומק וניגודיות. הוא בוחר אוטומטית את המצב שיפיק את התוצאות הטובות ביותר בכל סביבה נתונה.

חידוש נוסף שמציעה וואווי הוא חיישן טביעות אצבע שממוקם בגב המכשיר ומאפשר לבצע פעולות נוספות, כמו דפדוף בתמונות, שליטה וניווט בפונקציות שימוש מיוחדות. ה-P9 מצויד בזיכרון RAM של 3 ג'יגה-בייט, ולארץ יגיעו דגמי ה-32 ג'יגה בייט זיכרון אחסון, בצבעים שחור ולבן.

המכשיר החדש יימכר החל ממחר אצל מפעילות הסלולר סלקום, פרטנר, פלאפון ו-HOT mobile, וברשתות פרטיות, כמו אייבורי (Ivory) ובאג (Bug), במחיר נקוב של 2,599 שקלים. בחברה מציינים שמדובר במחיר הזהה לזה שבו יימכר ה-P9 בכל מדינות אירופה, כאשר וואווי תסבסד עבור הצרכן הישראלי את הפרשי המיסוי.

קובי כליף, מנכ"ל וואווי ישראל, אמר ש-"המכשיר מעניק חוויית צילום טובה הודות ליכולות של לייקה, שמצויה בעולם הצילום כבר יותר מ-100 שנים. וואווי רואה את ישראל כיעד אסטרטגי ומרכזי מבין עשרות המדינות שבהן פועלת החברה והיא תמשיך להשקיע כאן משאבים רעיוניים ותקציבים".

גל גדות, שמובילה את הקמפיין של החברה בישראל, מצטרפת לכוכבים בינלאומיים נוספים שהחברה שכרה כדי לשווק את מכשיריה, בהם ליונל מסי וסקרלט ג'והנסון.

כליף ציין כי לאחר הקמפיין הקודם של החברה, בהובלת גל גדות ומוקי, צמח נתח השוק שלה בישראל מ-0.8% ל-6.4%. לדבריו, החברה מתכננת להשקיע לא מעט בהחדרת המכשיר לשוק הישראלי ותקציב השיווק שלה בישראל יעמוד השנה על 15 מיליון שקלים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים