סקיורנט סולושנס מקבוצת אמן תייצג את FireLayers בישראל

החברה תשווק פתרונות אבטחה של FireLayers ליישומי ענן נפוצים ● הפתרונות ייתנו מענה כולל לעשרות שירותי ענן בהם ארגונים משתמשים, ויאפשרו ניטור מרכזי עמוק

סקיורנט סולושנס מקבוצת אמן, חתמה על הסכם שיווק ומכירה עם FireLayers המתמחה בפתרונות אבטחה ארגוניים ליישומי ענן נפוצים.

החברה מפתחת ומשווקת פתרונות המאפשרים לארגונים שימוש אחראי ובטוח ביישומי ענן כמו: Salesforce ,Google Apps ,ServiceNow ,SAP ,Office 365, וכו'.

במסגרת ההסכם תשווק סקיונרנט סולושנס את פתרונות החברה ללקוחות בישראל. הפתרונות ייתנו מענה כולל לעשרות שירותי ענן בהם ארגונים משתמשים, ויאפשרו ניטור מרכזי עמוק, ניתוח ושליטה מלאה במידע המועבר ביישומים מסחריים נפוצים כולל אימות וזיהוי של המשתמשים, שליטה דינאמית ברמות האבטחה של משתמשי הקצה, הכל בהתאם לסיטואציה ורמת הסיכון/רגישות ואינטגרציה למוצרי אבטחה מובילים.

לדברי אבי נגר, מנכ"ל סקיורנט סולושנס, "הפעילות המשותפת עם FireLayers וסל פתרונותיהם מאפשרים לנו להציע ללקוחותינו מענה ליישומי הענן בהם משתמשים רבים מהם, וחבילה משלימה ליצירת תשתית תקשורת ואבטחה של ארגונים רבים. עם פתרונות אלה נוכל לספק את מענה הולם עבור הלקוחות, עם צורכי האבטחה הן בסביבה הוירטואלית והן בקישור לעולמות הפיזיים".

עופר סמדרי, סמנכ"ל מכירות ב-FireLayers מסר כי "אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה עם סקיורנט סולושנס. אנו כחברה רואים גידול מאסיבי בשימוש בו עושים ארגונים באפליקציות מסחריות בענן – החל בדוא"ל וכלה ב-CRM. זהו טרנד חוצה סקטורים, וארגונים ישראלים "משיירים קו" עם המתרחש בעולם. בד בבד אנו עדים לצורך של ארגונים לנטר ולאבטח את פעילות העובדים והלקוחות שלהם בענן, ולמנוע זליגות מידע וחדירת גורמים עוינים דרך אותן אפליקציות בענן. בסיוע של סקיורנט, נמשיך להתחזק בארגונים שונים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים