גיל דון פורש מתפקידו כמנכ"ל וריטאס ישראל

אחרי קריירה של יותר מ-20 שנים אמר דון כי הוא חש מיצוי מהתחום ● אמית שטרק, דירקטור בכיר ב-וריטאס ומנהל מערך המכירות האזורי של החברה, ימלא את מקומו כמנכ"ל זמני

גיל דון, מנכ"ל וממקימי ספליט איט. צילום: ניב קנטור

גיל דון, מנכ"ל וריטאס (Veritas) ישראל, הודיע לעובדים על עזיבתו את התפקיד, לאחר קצת יותר משנה. אמית שטרק, דירקטור בכיר ב-וריטאס ומנהל מערך המכירות האזורי של החברה, ימלא את מקומו כמנכ"ל זמני.

דון אמר כי הגיע לתחושת מיצוי ושכעת הוא בוחן מספר הצעות לניהול של חברות בינלאומיות שלא מהתחום. הוא ציין ש-"לא קל לקבל החלטה לעזוב. לאחר יותר מ-20 שנים של עשייה בתחום אני מרגיש שמיציתי. עברתי שנה לא קלה ומאוד מאתגרת, והובלתי אותה תחת המותג וריטאס, בעבודה קשה ותוך כדי שהחברה עוברת תהליך מורכב של פיצול מסימנטק (Symantec) ומכירה לגוף השקעות פרטי. התוצאות כבר הוכיחו את עצמן".

שטרק כתב לעובדים כי "דון הגיע ל-וריטאס תוך כדי תהליך הפיצול מסימנטק ומכירת וריטאס לקרלייל בשמונה מליארד דולר. הוא הפגין יכולת השתלבות מהירה לצד מקצועיות ומחויבות גבוהה ללקוחות ולשותפים. הוא היה גורם משמעותי בזכייה בפרויקטי דגל ובקידום פעילות החברה בישראל בתחום ה-Information Availability".

אמית שטרק, דירקטור בכיר ב-וריטאס, מנהל מערך המכירות האזורי של החברה והמנכ"ל הזמני של וריטאס ישראל

אמית שטרק, דירקטור בכיר ב-וריטאס, מנהל מערך המכירות האזורי של החברה והמנכ"ל הזמני של וריטאס ישראל

הסניף הישראלי של וירטאס נחשב לאחד הסניפים היותר מוערכים בחברה ואחז, נכון לסוף 2015, ביותר מ65% מהשוק המקומי – נתח גדול יותר מזה של החברה בשוק העולמי.

בטרם מונה לתפקידו ניהל דון במשך יותר מארבע שנים את מערך המכירות האזורי של חטיבת הגיבוי והשחזור (BRS) של EMC. לפני כן שימש במשך ארבע שנים בתפקיד סמנכ"ל המכירות של אנקור מערכות וארבע שנים נוספות ניהל את מערך השיווק והמכירות של ווי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים