פרדריק דוסאר, מנהל EMEA ב-EMC: "ניהול התוכן עובר לענן"

בראיון לאנשים ומחשבים, אמר דוסאר - סגן נשיא בכיר בחברה, כי ההכרזות של EMC בכנס "Momentum 2009" שנערך השבוע ביוון, נועדו לשרת שתי מטרות מרכזיות: חיזוק המחויבות של EMC ללקוחות דוקומנטום והצעת כלים חדשים להטמעה ויישום של ECM בענן

"שוק ניהול התוכן, ECM, יעבור לענן – וזה מה שיוזיל את העלויות", אומר פרדריק דוסאר, סגן נשיא בכיר ומנהל אזור EMEA ב-EMC העולמית, בראיון לאנשים ומחשבים. הראיון עמו נערך במסגרת "Momentum 2009" – כנס הלקוחות והשותפים העסקיים של דוקומנטום (Documentum), שנערך השבוע באתונה, יוון. לכנס הגיעו כ-1,500 משתתפים מלמעלה מ-30 מדינות, כולל מישראל.

לדברי דוסאר, ההכרזות החדשות בכנס מהוות פריצת דרך חשובה לתפיסת ניהול התוכן הארגוני, והן נועדו קודם כל לחזק את המחויבות של EMC לכל לקוחות דוקומנטום בעולם. לדבריו, "החדירה העמוקה של הפלטפורמה הזו, חייבה אותנו למצוא פתרונות שיאפשרו לנו להקל על לקוחותינו את השימוש. במקביל, חיפשנו דרך להרחיב את הפתרונות שאנו מציעים לכלל הארגון".

הכלים החדשים שהוצגו בכנס, אמר דוסאר, דוגמת חבילת ה-XCP, מאפשרים לארגונים ליישם בקלות רכיבים בודדים מכלל הפלטפורמה – אפשרות שאמנם היתה קיימת עד כה, אך לא בצורה פשוטה כל כך ומוכנה ליישום. "הדבר דומה ללגו. בעבר, נתנו לך כל מיני אבני בניין, ואמרנו לך לבנות מהן מגדל בכל אופן שתבחר. עכשיו איגדנו עבורך מספר אבנים בחבילה אחת, ודאגנו לכך שכולן תהינה מתאימות לעסק שלך. כך, אתה לא צריך לכתוב יותר שורות קוד, אלא רק להגדיר ולהשתמש".

הוא הוסיף, כי "ארגונים איתם דיברנו אמרו שהטמעת דוקומנטום היא עסק מורכב ביותר, וציינו שזה החל להעיק עליהם. שאלנו אותם מה אפשר לעשות לגבי זה, כוך נולד פיתוח התפיסה של שימוש ברכיבים שהם בודדים, אבל מובנים ומותאמים לתחומים עסקיים מסוימים".

כאן, הוא מסביר, נעשה החיבור לענן: "זה עניין של בשלות המודל; ברגע שארגונים יפנימו את היתרונות, הם יעברו לקבל את השירותים הללו בענן – באופן פנימי או חיצוני. זה בהחלט הכיוון אליו ילך העולם הזה בחמש השנים הבאות".

כמו כן, אמר, הרגולציה שהולכת ומתהדקת, מפנה את הזרקור לתחום הארכוב, שעד כה לא בהכרח חובר לצד התפעולי. כיום ישנה דרישה שחלקים מהמידע הקיים בארכוב יהיו זמינים גם למערכת התפעולית, ולשם כך יש לטפל בהם בצורה אחרת. אלו הם הכלים והפתרונות שאנו מציגים בכנס, בדמות חבילה חדשה של מוצרים בשם SourceOne. הוא ציין, כי "ארגונים מוציאים היום הון עתק על ארכוב וניהול לא יעיל של המידע. הנהלות מתחילות להתייחס לעניין, ודורשות פתרונות שיחסכו בהוצאות, אבל מצד שני לא יפגעו בתהליכים".

דוסאר ציין גם את ההכרזה של החברה בנוגע לשיתוף הפעולה עם מיקרוסופט (Microsoft) בתחום ה-SharePoint. לדבריו, בזכות השת"פ יוכלו משתמשי SharePoint ליהנות מיכולות ניהול תוכן שלא היו להם עד כה. הוא ציין, כי מדובר בעולם חדש של אפשרויות.

לסיום, הבהיר דוסאר, כי "אנחנו מציגים פה מפת דרכים. אלו הם תהליכים שרק כעת מתחילים. כל מה שתיארתי פה לא יקרה מחר בבוקר, אבל בהחלט נתחיל לראות בקרוב יותר ויותר מגזרים שנכנסים לתהליכי ECM מתקדמים, כי זה מתבקש. פשטות ומחיר נמוך יותר הם מה שהשוק דרש מאיתנו, ולשמחתי אנו מקדימים כאן את כל מתחרינו".

בכנס "Momentum 2009", שיינעל מחר (ה'), משקיעה EMC מאמצים רבים בשיחות עם לקוחות ושותפים עסקיים. הכנס מתאפיין בהפקה ברמה גבוהה, וכולל אירועים חברתיים בשעות הערב.

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים ליוון

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים