מיכאל טייר, מנכ"ל אלעד מערכות: ShareDocs יתחרה ראש-בראש בכלים של דוקומנטום ופיילנט

"כמוצר שהושקעו בו משאבי פיתוח רבים, אנו רואים ב-ShareDocs פתרון בעל ערך רב לארגונים מחוץ לישראל. על כן, פנינו מועדות לחו"ל ב-2010", אמר טייר בכנס שערכה אלעד מערכות ללקוחותיה ● בכנס, שנערך תחת הכותרת "ניהול ידע בארגון - הדור הבא כבר כאן", הושקה הגרסה החדשה של כלי ניהול הידע ShareDocs 3.5, פרי פיתוח החברה

"בעבר לא אמרנו זאת, אולם כיום אנו אומרים זאת באופן גלוי: כלי ניהול הידע שפיתחנו, ShareDocs, יתחרה ראש-בראש בשוק הישראלי במוצרים העולמיים בתחום, אלה של דוקומנטום (Documentum) ופיילנט (FileNet)", אמר מיכאל טייר, מנכ"ל אלעד מערכות.

טייר פתח את הכנס שערכה היום (ד') אלעד מערכות ללקוחותיה, תחת הכותרת "ניהול ידע בארגון – הדור הבא כבר כאן". הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך בברונו שבמגדלי עזריאלי בתל אביב, ובמסגרתו הושקה הגרסה החדשה של כלי ניהול הידע ShareDocs 3.5, פרי פיתוח החברה.

לדברי טייר, "פנינו ב-2010 לעבר חו"ל. כמוצר מוביל שהושקעו בו משאבי פיתוח רבים, אנו רואים ב-ShareDocs פתרון בעל ערך רב לארגונים מחוץ לישראל".  הוא הוסיף, כי "החלטנו להפוך את המוצר שלנו למוצר מוביל לניהול ידע בסביבת מיקרוסופט (Microsoft), נערכנו לכך מבחינה ארגונית והשקענו משאבים במהלך השנה. נמשיך לעקוב אחר מפת הדרכים של מיקרוסופט, וגם נמשיך להקשיב להם".

טייר ציין בעת השקת הגרסה החדשה של מערכת ניהול המסמכים פרי פיתוחה – ShareDocs 3.5, כי "מגולמות בה יכולות של תוכנה כשירות (SaaS), מימשק דו-כיווני למערכת של סאפ (SAP), ושורה של יישומים ייחודיים, אשר מייעלים את תהליך ניהול הידע בארגון".

אופיר בר און, סמנכ"ל שיווק ומכירות, אלעד מערכות, אמר באירוע, כי "הגרסה החדשה היא בעלת עושר פונקציונלי אשר מבוסס על שורה של יישומים חדשים ומועילים לארגונים בכל סדר גודל ותחום. לדבריו, בגרסה זו, השימוש במערכת ה-ShareDocs יתאפשר מהיום גם באמצעות מודל SaaS, ללא צורך בהקמת תשתיות והתקנה של המערכת בארגון. לשם כך, אמר, הקימה אלעד מערכות ענן המאפשר ללקוחות SMB, שמספר המשתמשים בארגון שלהם איננו מצדיק רכישה והתקנה של המוצר, להתחבר למערכת באופן מאובטח דרך הרשת.

שלמה בללי, מנהל חטיבת ניהול ידע ותשתיות, אלעד מערכות, אמר, כי "אחד מיישומי הדגל בגרסה החדשה הוא הממשק הדו-כיווני בין ה-ShareDocs למערכת הסאפ בארגון. היישום פותח בשיתוף פעולה עם Hiposoft, ובפתרון שלה, DataFlower, המאפשר לקשר מסמכים המתויקים ב-ShareDocs לישויות העסקיות השונות במערכות הסאפ. זאת, מבלי לפתוח את מערכת הסאפ באופן פיזי. במקביל, משתמשי הסאפ יכולים לצפות במסמכי ShareDocs תוך כדי עבודה במערכת ולנצל את יכולות ניהול המסמכים לתועלתם". הוא הוסיף גם את שיתופי הפעולה עם WonderNet, לצורך היכולת לחתום דיגיטלית על מסמכים המנוהלים ב-ShareDocs כך שלא ניתן יהיה לשנותם לאחר החתימה; את שיתוף הפעולה עם AGAT Software Solutions, לטובת שימוש בטפסים מבוססי תבנית וניהולם במאגר ניהול התוכן הארגוני; וכן את שיתוף פעולה עם מתודה, המאפשר שילוב של נוהל מפת"ח ב-ShareDocs 3.5.

כך, אמר, "כל משתמש בארגון, הנדרש לכתוב מסמך בנוהל מפת"ח ניגש לתיקיות המתאימות, בהתאם למחזור החיים של המערכת, בוחר בתבנית המתאימה ובונה בעזרתה את המסמך הנדרש, תוך חיסכון בזמן, יעילות ואיכות גבוהה של התוצרים".

נגה מיירס, יועצת בכירה לניהול ידע, אלעד מערכות, הציגה את גישת ה-"תוכנולוגיה", והראתה דרכים להצלחת פרויקט ניהול ידע. לדבריה, "הצלחתו של פרויקט ניהול ידע תלויה לא רק במוצר מתאים ובטכנולוגיה טובה, אלא גם בתהליכי עבודה נכונים, תרבות ארגונית ושימוש במתודולוגיות, בידע ובניסיון שנצבר לאורך שנים בעבודה מול בסיס לקוחות רחב".

רמי שטיינפלד, סמנכ"ל חטיבת המגזר הציבורי, מיקרוסופט ישראל, דיבר על מגמות בניהול הידע במגזר הציבורי. לאחר מכן נערך פאנל לקוחות בהנחיית יאיר דמבינסקי – סמנכ"ל ושותף, ביון יועצים, בו נדונו הדרכים ליישום מוצלח של ניהול ידע בארגון. בפאנל השתתפו שמוליק דביר – ראש תחום אינטרנט וניהול ידע, הסוכנות היהודית, אורי אלפסי – סמנכ"ל תפעול ומערכות מידע, לשכת עורכי הדין, צביה שגב – מנהלת פרויקט נת"א (ניהול תוכן ארגוני), חברת החשמל, ובתיה מאירי – מנהלת פרויקט ניהול מסמכים בעיריית תל אביב. חתם את הכנס ד"ר חיים שפירא, בהרצאתו "אני חושב לכן אני טועה – פסיכולוגיה של קבלת החלטות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים