קבוצת עזריאלי נכנסת לסחר האלקטרוני: קנתה את נטקס ב-80 מיליון שקלים

הנרכשת היא חברה בת של Buy2, שנוסדה על ידי יזם האינטרנט אביב רפואה ● עזריאלי רוכשת בעסקה פעילות משלימה לקניונים שלה, הפזורים במקומות שונים בארץ

קבוצת עזריאלי עומדת להיכנס לתחום המסחר האלקטרוני, לאחר שרכשה את נטקס ניו מדיה, החברה הבת של Buy2, תמורת 80 מיליון שקלים. במסגרת העסקה תשלם הקבוצה 70 מיליון שקלים, בניכוי התאמות בסך שמונה מיליון, ועוד כחמישה מיליון שקלים לשנה עבור שירותי ניהול, למשך שנתיים.

Buy2, מחברות ה-eCommerce הגדולות בישראל, נוסדה ב-2010 על ידי יזם האינטרנט אביב רפואה, בשיתוף שידורי קשת מערוץ 2. רפואה קנה מקשת את חלקה לפני כשנתיים תמורת 15 מיליון שקלים, באמצעות נטקס, וימשיך לשמש כמנכ"ל הנרכשת. בתחילה עסקה החברה בעיקר בקופונים, אולם אחר כך עברה לתחום הסחר האלקטרוני. היא מציעה מוצרים במגוון תחומים, בהם חשמל, מחשבים וסלולר, משחקים, תיירות ונופש ומוצרים לבית ולגן.

למעשה, קבוצת עזריאלי רוכשת במסגרת העסקה פעילות אינטרנטית משלימה לקניונים הפיזיים שלה, הפזורים במקומות שונים בארץ. הקבוצה רואה בתחום כמנוע צמיחה חדש שלה.

השלמת העסקה מותנית באישור הממונה על ההגבלים העסקיים.

רפואה אמר כי ביצוע העסקה הוא הבעת אמון של קבוצת עזריאלי "בטכנולוגיה, בפלטפורמה ובהון האנושי של החברה", וכי החיבור בין שתי החברות יעמיק את הפעילות של Buy2.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים