וולבו רוצה לנסות רכבים אוטונומיים בלונדון

בניסוי, שיכלול משפחות וצפוי להתחיל ב-2018, יבקשו בחברה להוכיח לקהל הרחב את הבטיחות הגבוהה שבהן מצטיינים הרכבים הנוהגים את עצמם

הרכבים הנוהגים את עצמם מתקרבים

יצרנית הרכב השוודית וולבו (Volvo) הודיעה היום (רביעי) שהיא תספק למשפחות בריטיות מכוניות אוטונומיות לבחינה שלהם ברחובות לונדון כבר ב-2018, תוכנית דומה לזו שהוכרזה מוקדם יותר החודש על ידי היצרנית ושתופעל בסין. הרעיון של לבחון את המכוניות אצל משפחות, וולבו רוצה להוכיח את השיפור הדרמטי שיש למכוניות מהסוג הזה בכל מהשקשור לבטיחות בדרכים.

מכוניות אוטונומיות צפויות להיתקל ב-30% פחות תאונות מאשר מכוניות רגילות, כך לפי מחקר עצמאי שמצוטט על ידי היצרנית. מאחר שכ-90% מהתאונות נכון לעכשיו הן תוצאה של טעות של הנהג או חוסר בתשומת לב, הרי שהבטיחות של המכוניות האוטונומיות צפויה לגדול ככל שיותר ויותר אנשים יאמצו אותן. כמובן שיש סיכוי שהן עדיין יהיו מעורבות בתאונות, אבל אלה יהיה חמורות פחות בעיקר בגלל אמצעים מונעים שיינקטו על ידי המחשב שינהג אותן.

וולבו כבר הטמיעה במכוניות הרגילות שלה אלמנטים של מכוניות אוטונומיות, והזרימה האיטית אך הבטוחה והרציפה של טכנולוגיות הקשורות לתחום משמשת כדי להרגיל את הציבור לקראת הכניסה שלהן לשוק הפרטי באופן מלא. וולבו לא הודיעה על תאריך בו ישוחררו הרכבים החדשניים, אבל מומחים בנושא מעריכים שהמכוניות הראשונות של איזה שהוא יצרן יגיעו לשוק באזור שנת 2021.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים