סלברייט הישראלית חתמה על הסכם עם האינטרפול

החברה הישראלית שמספקת ציוד לארגוני אכיפה בכל העולם, רושמת הישג נוסף בדמות ההסכם עם המשטרה הבינלאומית הפועלת ב-190 מדינות שונות

עוד הישג גדול לחברה. סלברייט

עוד הישג לסלברייט, החברה הישראלית שעוסקת בייצור אמצעים טכנולוגיים לניטור שיחות המשמשים כלי אכיפת חוק ברחבי העולם: הסכם עם האינטרפול למשך שלוש שנים שבמסגרתו תספק החברה ציוד מתקדם של מז"פ דיגיטלי ושירותי הכשרה והדרכה לשוטרי הארגון.

מהחברה נמסר כי הציוד יכלול בין היתר את סדרת UFED לשליפת מידע ממכשירים ניידים, וישמש את האינטרפול גם במעבדות וגם בשטח, כך שהמדינות החברות בארגון יוכלו לבצע איסוף ושימור ראיות דיגיטליות. הציוד גם ייתן לארגון את הבסיס לפעולה על סמך אותן ראיות שייאספו.

יובל בן-משה, סמנכ"ל פיתוח עסקי בסלברייט, ציין: "הסכם זה מדגיש את המחויבות שלנו להטמעה של Digital Forensic בקנה מידה עולמי, תוך חיזוק הקשרים של החברה עם קהיליות האכיפה ברחבי העולם." ראש מחלקת IGCI באינטרפול, נובורו נקטני אמר, כי ההסכם הינו חלק ממחויבותו השוטפת של האינטרפול לשתף פעולה עם המגזר הפרטי. "המלחמה באיומי הסייבר, ההולכים ומתרחבים בהתמדה, דורשת שיתוף פעולה חוצה מגזרים. ההסכם שלנו עם סלברייט מסייע לנו לאפשר למדינות החברות בארגון להפיק תועלת מהפתרונות הדיגיטליים שמציעה החברה, היכן וכאשר הן נזקקות להם" אמר נקטני.

מהחברה נמסר כי: "שיתוף הפעולה בין סלברייט והאינטרפול הינו תולדה של ההצלחה הרבה במבצע Strikeback, שנוהל ע"י האינטרפול בפיליפינים במאי 2014 במטרה למגר את רשתות הסחיטה המינית. כפי שספורסם ע"י האינטרפול עצמו, סיפקה סלברייט בפעילות זו את כלי ה-UFED למשטרה הפיליפינית, כדי לאפשר שחזור של ראיות אשר הוביל למעצרם של 58 חשודים בסחיטה מינית.
בנוסף, תשמש הטכנולוגיה של סלברייט בקורסי הכשרה ייעודיים, כדי לסייע לרשויות החוק לשלב מידע דיגיטלי בחקירות ותהליכים משפטיים.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים