הפתרון להודעת בזמן הנהיגה? שיימינג!

סוכנות הבטיחות בדרכים האמריקאית החליטה לנקוט באמצעים חדשים על מנת למנוע את התופעה המסוכנת

בבקשה לא בזמן נהיגה. הודעות אילוסטרציה: BigStock

אחת הבעיות המציקות לכולנו היא נהגים שפשוט חייבים לכתוב הודעות בסלולרי שלהם בזמן שהם נוהגים.מדובר לא רק בדבר מעצבן, כמו הרגע הזה שמישהו פשוט לא עובר בירוק, אלא בסכנת נפשות אמיתית – ובכבישי ישראל, שגם כך לא מאוד בטוחים, מדובר בסכנה כפולה ומכופלת.

אחרי שבמקומות מסוימים בעולם ניסו להגיע אל השכל הישר של הנוסעים באמצעים כמו הומור או זעזוע, פנתה סוכנות הבטיחות בדרכים האמריקאית לאמצעי קלאסי יותר, ואולי אף אפקטיבי יותר – שיימינג ציבורי.

חשבון הטוויטר של הסוכנות התמלא במסרים המיועדים ספציפית לאנשים שהודו בכך שהם מבצעים את הפעולה המסוכנת. כך למשל, כאשר משתמשת טוויטר בשם הילארי צייצה כי היא לא יכולה להחליט מה גרוע יותר, לכתוב טקסטים בזמן הנהיגה או לקרוא את העיתון בזמן הנהיגה, הסוכנות ענתה לה כי "לעשות כל דבר מאחורי ההגה חוץ מלנהוג זה הכי גרוע שיש. עבור כולנו עדיף שלא תעשי אף אחד משני הדברים", ואף הוסיפה השטג רקלנהוג.

מדובר במבצע חשוב מאין כמוהו, והלוואי שהסוכנות לבטיחות בדרכים בישראל תאמץ את השיטה – כל המציל נפש אחת כאילו הציל עולם שלם. אנשים ומחשבים קורא לכל קהל קוראיו לנהוג בבטחה על כבישי הארץ בחול המועד ובשאר השנה, ותזכרו: אם נוהגים – לא מסמסים. לפחות עד שהמכוניות שנוהגות את עצמן לא יוצאות לשוק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים