אומניטק ויפעת מידע זכו במכרז לתמלול חקירות משטרת ישראל; ההיקף: כ-7.5 מיליון שקלים

התמלול ייעשה תוך שימוש במערכת e-Protocol של e-Type, המציגה את תמלול החקירות בסינכרון מלא עם קובצי הווידיאו או האודיו המקורי של החקירה

אומניטק מקבוצת מלם-תים וחברת יפעת מידע לעסקים, זכו במכרז לתמלול חקירות משטרת ישראל. מעתה, תהיה יפעת אחראית על מערך תמלול החקירות במשטרת ישראל. היא תעשה זאת תוך שימוש בתוכנת e-Protocol של e-Type, המציגה את התמלול של החקירות בסנכרון מלא עם קובצי הווידיאו או האודיו המקוריים של החקירה.

התוכנה, הפועלת על כל מחשב, מאפשר הוספת הערות, חיפוש על פי מילה, מעבר בין הערות, קישור בין הפרוטוקול לקובץ המוקלט, יכולת אחזור מהירה של הקטע המוקלט ועוד. הפרויקט החל בימים אלה, צפוי למשך ארבע שנים והיקפו הכספי עומד על 7.5 מיליון שקלים.

אודי וינטראוב, מנכ"ל אומניטק, אמר כי "הפתרון שיהיה בשימוש יפעת והמשטרה מהווה כלי מתקדם שיסייע רבות למשטרת ישראל באיתור מהיר של קטע שהוקלט בחקירה משטרתית".

יוסי צור, בעלים ומנכ"ל e-Type, הוסיף, כי "השימוש בכלי יוצר ארכיון דיגיטלי יחידי מסוגו בעולם. המערכת משלבת בתוכה פטנט רשום, ומיושמת כבר בכנסת ישראל. המערכת משנה לחלוטין את כל תהליך השימוש בפרוטוקולים של החקירות, ובעיקר – מייעלת אותו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים