Playbuzz מגייסת כוח אדם טכנולוגי למרכז הפיתוח בישראל

בנוסף קיימה החברה מרתון, במסגרתו הוזמנו סטודנטים לפתח פורמטים שממציאים מחדש את הדרך לספר סיפור בעולם של תוכן, לקהל של גולשים שטווח תשומת הלב שלהם הולך ומתקצר

Playbuzz

Playbuzz מרחיבה את מרכז הפיתוח בישראל וגם מחפשת פורמטים חדשים לקטלוג שלה, אשר מונה למעלה מעשרה פורמטים.

באחרונה קיימה החברה מרתון פיתוח פורמטים דיגיטליים, במסגרתו הוזמנו סטודנטים במכללה למנהל לפתח פורמטים חדשים, שממציאים מחדש את הדרך לספר סיפור בעולם של תוכן שנצרך במובייל ומשותף ברשתות החברתיות, לקהל של גולשים שטווח תשומת הלב שלהם הולך ומתקצר.

האנשים שעומדים מאחורי הפורמטים של Playbuzz הם עשהאל כהנא ושחר שפלטר, מנהלי צוות פורמטים. שפלטר, לשעבר מנהל הקרוס-מדיה של קשת ומאקו אשר רקם את שיתוף הפעולה עם המכללה למינהל, אמר כי "ה-DNA של Playbuzz מתעסק בהנגשת תוכן, באינטראקטיביות, בדיאלוג עם הגולש, בחדשנות. בהתאם לתפיסה הזאת – נכון לנו ללכת למקומות האלה גם בתהליכי העבודה והפיתוח שלנו עבור פורמטים חדשים ובכלל".

כהנא, לשעבר מנהל המוצרים הדיגיטליים ב-MTV, אמר כי "סטודנטים הם קהל היעד הטבעי שלנו, הן כגולשים מעורבים (Early Adaptors) והן כיוצרים רעבים להצלחה. ההקאתון היה יריית פתיחה – הכוונה שלנו היא להמשיך בתהליך של דיאלוג פתוח עם קהל היעד שלנו ועם התעשייה".

לדברי עזי בוטח, סמנכ״ל הפיתוח של Playbuzz, "המטרה שלנו היא לסייע לגופי המדיה ולמפרסמים לתקשר עם הגולשים ועם הלקוחות שלהם – שמוצפים באינסוף מסרים וערוצי תקשורת וחיים בסביבה דיסרפטיבית שמאפיינת את דור ה-Y ועכשיו גם דור ה-Z. בימים אלה אנו מגייסים כוח אדם איכותי נוסף למרכז הפיתוח שלנו בישראל, שעוסק ביצירת טכנולוגיות פורצות דרך הן באספקטים הקריאטביים והן באספקטים הטכנולוגיים, ואשר נותנות מענה לכל עולמות התוכן לגולשים, למפרסמים וגופי המדיה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים