טוויטר ולינקדין יאפשרו לגולשים לפרסם עדכוני סטטוס בשתי הרשתות החברתיות

המשתמשים יוכלו לפרסם את כל ה-"ציוצים" שלהם, או רק חלק מהם, בלינקדין – לאחר ביצוע מספר צעדים פשוטים ● ביז סטון, מייסד טוויטר, אמר ש-"שימוש בטוויטר למטרות עסקיות הופך להיות דבר מאוד חשוב, ויותר ויותר אנשים מגלים שהאישיות האינטרנטית שהם מציגים היא חלק מהרזומה שלהם"

טוויטר (Twitter) ולינקדין (Linkedin) הודיעו על שיתוף פעולה שבמסגרתו יוכלו המשתמשים לפרסם עדכוני סטטוס בשתי הרשתות החברתיות גם יחד. היישומים החדשים מאפשרים למשתמשים לשלוח "ציוצים" לאנשי הקשר שלהם בלינקדין. הם יכולים לבחור האם לשלוח את כל המסרים שהם מפרסמים, או רק חלק מהם.

אלן בלו, ממייסדי לינקדין וסגן נשיא החברה לסטרטגיית מוצרים, כתב בבלוג שלו, כי הסיבה לשיתוף הפעולה היא "ש-"הגולשים רוצים שנעבוד ביחד. זה כמו חמאת בוטנים ושוקולד. ככה לפחות ביז סטון (מייסד טוויטר) ורייד הופמן (מייסד משותף ויושב ראש לינקדין) חושבים".

הגולש יוכל לשתף בין החשבונות שלו לאחר שיעשה מספר צעדים פשוטים. משתמשי לינקדין צריכים להיכנס ל-Network Updates בעמוד הבית של האתר, לאחר מכן ללחוץ על Twitter ולהשיב בחיוב על השאלה האם הם רוצים להציג את טוויטר בחשבון הלינקדין שלהם. משתמשי טוויטר יצטרכו לבחור אילו מסרים ברצונם להעלות לחשבון הלינקדין שלהם, ואם הם ירצו לפרסם את הסטטוס שלהם הן בטוויטר והן ברשת המתחרה – יהיה עליהם להקיש li# או in# לפני כתיבתו.

בשתי החברות טוענים, כי שיתוף הפעולה החדש יכול לתרום לפרסום העצמי של המשתמש. סטון אמר, כי "שימוש בטוויטר למטרות עסקיות הופך להיות דבר מאוד חשוב, ויותר ויותר אנשים מגלים שהאישיות האינטרנטית שהם מציגים היא חלק מהרזומה שלהם".

יצוין, כי בעוד טוויטר מאפשרת שימוש גם לגולשים לא מזוהים, לינקדין מחייבת את המשתמש לפרסם את שמו המלא.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים