מייזו השיקה את ה-m3 Note – דור שלישי של מכשיר ה-Note

מבחינה חיצונית אין הרבה הבדלים בין ה-m3 Note לקודמו, ה-m2 Note ● ההבדל ניכר במעבד, בסוללה ובמראה שנראה מעט יותר יוקרתי

M3-Note

מייזו (Meizu) הסינית הכריזה על השקת הדור השלישי של מכשיר ה-Note של החברה, ה-m3 Note. שני המכשירים הקודמים בסדרה, ה-m1 וה-m2 זכו להצלחה נאה יחסית במכירות, גם בארץ, כשנקודת המכר העיקרית שלהם היא תמורה גבוהה לכסף, וכנראה שגם ה-m3 Note ממשיך את הקו הזה.

מבחינה חיצונית אין הרבה הבדלים בין ה-m3 Note לקודמו, ה-m2 Note. המסך נשאר בגודל 5.5 אינץ' וברזולוציה של 1,920×1,080 פיקסלים, וגם המצלמות נותרו באותה איכות: 13 מגה-פיקסלים מאחור ו-5 מגה-פיקסלים מקדימה. כפתור הבית יכיל שוב חיישן טביעת אצבע, בטכנולוגיה אותה מכנה החברה mTouch. זמן התגובה לפי החברה הוא 0.2 שניות, מהמהירים ביותר בשוק, אם לא המהיר ביותר. יש גם חריץ להרחבת זיכרון.

אז איפה ההבדל? קודם כל במעבד. ה-m3 Note מצויד ב-Helio P10 של מדיה-טק (MediaTek) שמורכב משמונה ליבות Cortex-A53: ארבע במהירות 1.8 ג'יגה-הרץ וארבע במהירות של 1 ג'יגה-הרץ. בנוסף, הסוללה צמחה מ-3,100 ל-4,100 מיליאמפר-שעה וזאת למרות שעוביו של המכשיר הוא רק 8.4 מ"מ. בנוסף, המראה המתכתי נראה מעט יוקרתי יותר, בעיקר בגלל שהזכוכית קמורה מעט בקצוות שלה.

דגם הבסיס, 2 ג'יגה-בייט זיכרון עבודה ו-16 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון יימכר ב-799 יואן שהם פחות מ-500 שקלים לפני מסים. דגם מתקדם יותר, עם 3 ג'יגה-בייט זיכרון עבודה ו-32 זיכרון נפח אחסון פנימי יעלה 99 יואן שהם כ-590 שקלים לפני מסים ורווח. שני המכשירים הקודמים נמכרו בארץ ב-999 שקלים.

המכשירים זמינים כבר למכירה ממחר בסין, ועוד לא ברור מתי יעשו את העלייה גם לארץ, אם כי לפי ניסיון העבר לא ייקח זמן רב מדי. הם יהיו זמינים בצבעי אפור, זהב וכסף.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים