טאואר סמיקונדוקטור: הכנסות שיא של 79.6 מיליון דולרים לא מנעו הפסד של 30.2 מיליון

יצרנית השבבים ממגדל העמק פרסמה את תוצאותיה העסקיות לרבעון השלישי של 2009, מהן עולה, כי הכנסותיה גדלו ב-36.02% לעומת הרבעון המקביל אשתקד, והפסדיה קטנו ב-2.24% ● אמיר אלשטיין, יו"ר דירקטוריון טאואר: "אני אופטימי מאוד בנוגע לרבעונים הבאים. כעת אנו חברה חזקה ויציבה, עם פלטפורמות עסקיות שיאפשרו המשך צמיחה ארוכת-טווח ובעלת שעורי רווחיות משמעותיים"

טאואר סמיקונדוקטור, יצרנית השבבים ממגדל העמק שרק לפני שנים בודדות הייתה על סף פשיטת רגל, ממשיכה להציג תוצאות עסקיות משופרות. החברה אמנם המשיכה להפסיד ברבעון השלישי של 2009, אך הפסדיה הצטמצמו ב-2.24%, והסתכמו ב-30.2 מיליון דולרים; חשוב מכך, טאואר רשמה הכנסות שיא של 79.6 מיליון דולרים במהלך הרבעון המדווח, המשקפות גידול של 36.02% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.

ה-EBITDA של טאואר ברבעון השלישי 2009 הסתכם בכ-15 מיליון דולרים – גם כן שיא של כל הזמנים, המייצג עלייה של כ-740% בהשוואה לרבעון המקביל של 2008. טאואר סיפקה תחזית מכירות של בין 90 ל-94 מיליון דולרים ברבעון הרביעי של 2009. נקודת האמצע של התחזית מהווה עלייה של כ-16% בהשוואה לרבעון הקודם, וכ-19% בהשוואה לרבעון הרביעי של 2008.

מנכ"ל טאואר, ראסל אלוואנגר, אמר, כי "לאחרונה חגגנו שנה למיזוג עם ג'אז טכנולוגיות, ונוכח העלייה המרשימה ב-EBITDA ברבעון הנוכחי, ושיא של 109 פרויקטי תכנון של מוצרים חדשים בהם זכינו במהלך הרבעון, ניתן לומר בבטחה, כי המיזוג מהווה הצלחה כבירה, והוא מאפשר לנו להמשיך בדרכנו לעבר היעד שהצבנו לעצמנו – להיות יצרנית השבבים המובילה בטכנולוגיות ייחודיות".

אמיר אלשטיין, יו"ר דירקטוריון טאואר: "אני אופטימי מאוד בנוגע לרבעונים הבאים. הצלחתנו בתקופה זו מבוססת על חודשים רבים של עבודה קשה ומסירות של ההנהלה ועובדי החברה בהטמעת שינויים, שיפור תהליכים ומימוש של צמצום נרחב בעלויות וסינרגיות בחברה. כעת אנו חברה חזקה ויציבה, עם פלטפורמות עסקיות שיאפשרו המשך צמיחה ארוכת-טווח ובעלת שעורי רווחיות משמעותיים".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. משה הרשקו

    שלום,אני מעוניין להישתלב לעבודה אצלכם.

אירועים קרובים