פרטנר חתמה על הסכם עם Spinnaker לתמיכה במערכות אורקל שלה

היקף העסקה עומד על מאות אלפי שקלים, והיא אמורה לחסוך לפרטנר מיליוני שקלים בתחזוקת מערכות הליבה של הארגון

עוזי דביר, מנכ"ל Spinnaker ישראל. צילום: קובי קנטור

פרטנר חתמה על הסכם עם Spinnaker לתמיכה במערכות אורקל (Oracle) שלה. היקף העסקה לא נמסר לפרסום אולם ההערכות הן שמדובר בהיקף של מאות אלפי שקלים.

פרטנר בחרה בחברת הייעוץ האמריקנית למתן תמיכה במערכות אורקל בחברה, וכן במערכות E-Business Suite וב-Siebel. העסקה אמורה לחסוך לפרטנר מיליוני שקלים בתחזוקת מערכות הליבה של הארגון.

העסקה נחתמה עם הסניף הישראלי של Spinnaker שהוקם לפני זמן קצר ובראשו עומד עוזי דביר, לשעבר מנהל התשתיות של פרטנר.

Spinnaker, שמקום מושבה בדנוור, קולרדו, מספקת תמיכה צד שלישי, שירותים מנוהלים וייעוץ למערכות סאפ (SAP) ואורקל בארגוני האנטרפרייז, ולמעשה מחליפה את שירותי התמיכה שחברות אלו מעניקות ומתחרה בהם. מומחי החברה מנתחים את פעילות הארגון ומסייעים לה להוזיל עלויות תפעול סביב מערכות תשתית.

שלוחה אמיתית של צוות התמיכה הפנימי

"ערכנו הערכה חצי שנתית של שתי ספקיות תמיכת צד השלישי מובילות, שתיהן תמכו במגוון המוצרים של תוכנת אורקל שלנו; במסד נתוני אורקל, ב-E-Business Suite, וב-Siebel", אמר רז ברטוב, המנמ"ר בפועל של פרטנר, והוסיף כי "Spinnaker Support הייתה הבחירה הטובה ביותר בעבורנו, כזו המאפשרת רמות יוצאות דופן של תמיכה מקומית ועובדת בשותפות איתנו כשלוחה אמיתית של צוות התמיכה הפנימי".

דביר אמר כי "ישראל היא מדינה של מובילי דעה, אשר הכירו במהירות בערכה של תמיכת צד שלישי כחלופה לתמיכת אורקל וסאפ היקרות. הגיוני במיוחד להשקיע כסף, זמן ומשאבים כאן".

Spinnaker Support יצרה שותפות עם ComGu, ספקית שירות שתומכת בספקיות שירותי טלקום ובארגונים גדולים בישראל. "מנמ"רים ממשיכים לחפש פתרונות המאפשרים חדשנות, תוך צמצום תפעול IT ועלויות הנדסה", אמר אמיר שטרן, שותף מנהל ב-ComGu.

לדברי שטרן, "הידע בשוק הקיבוצי, הצעות השירות, והמומחיות של Spinnaker Support ו-ComGu מאפשרים לנו לספק ללקוחות ולשותפים תוצאות מיידיות וערך עסקי ללא תחרות. המהלך ההגיוני ביותר היה לחבור ל-Spinnaker".

מאז הקמתה בסוף 2008, סיפקה Spinnaker שירות ברמה עולמית למעל 500 לקוחות מ-77 מדינות. החברה הרחיבה בהצלחה את נהלי מתן השירות שלה, תוך שמירה על שביעות רצון הלקוחות עם דירוג 98.3% בתוצאות סקר השירותים ושיעור שימור לקוחות מרשים של 90.2%. תוך כדי כך, תמכה החברה ביותר מ-4,000 מקרים של תוכנת לקוח ויישומי מסד נתונים.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ישראל פטשניק

    האם המשמעות היא הפסקת התשלומים לאורקל ו-SAP?

אירועים קרובים