Vidyo קיבלה את אישור רשם הפטנטים האמריקני לטכנולוגיה חדשה של שיחות ועידה

הפטנט החדש של החברה מבוסס על ארכיטקטורת VidyoRouter, והוא אמור להפוך אותה - לפחות בזמן הקרוב - לחברה היחידה בשוק שתיישם Scalable Video Coding ללא צורך ב-MCU ● יהושע ברק, סמנכ"ל טכנולוגיות באולטק סולושנס, נציגת Vidyo בישראל: "אישור הפטנט יביא עידן חדש בתחום ועידות הווידיאו הארגוניות, שבין היתר יהיו מעתה חופשיות ממגבלת משתמשים"

Vidyo קיבלה את אישור רשם הפטנטים האמריקני לטכנולוגיה חדשה של שיחות ועידה. הפטנט החדש של החברה מבוסס על ארכיטקטורת VidyoRouter, והוא אמור להפוך אותה – לפחות בזמן הקרוב – לחברה היחידה בשוק שתיישם Scalable Video Coding (ר"ת SVC) ללא צורך ב-MCU.

"במשך שנים רבות תחום ועידות הווידיאו פשוט לא עבד. האיכות לא הייתה עקבית, וההשהיה הגבוהה פגעה באינטראקטיביות של השיחה", אמר עופר שפירו, נשיא Vidyo. "הפיתוח שלנו תיקן את הבעיות הללו על ידי הבטחת רשת התקשורת וביטול ה-Multipoint, שעלותו גבוה מאוד. רישום פטנט זה אישר את החדשנות הטכנולוגית שמאחורי הארכיטקטורה של ה-VidyoRouter, אשר מבוססת על H.264/SVC חדש תוך שמירה על השהייה נמוכה ביותר ועל איכות Tele Presence עקבית.

יהושע ברק, סמנכ"ל טכנולוגיות באולטק סולושנס, נציגת Vidyo בישראל, אמר, כי "אישור הפטנט יביא עידן חדש בתחום ועידות הווידיאו הארגוניות, שיהיו מעתה חופשיות ממגבלת משתמשים, ללא MCU, עם השהייה נמוכה, וכל זאת בנוסף ליכולת התחברות לכל חדרי הוועידה של חברות אחרות. הדבר יתאפשר בעזרת מצלמות לא יקרות ובאיכות HD – מכל מחשב בארגון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים