רשת מוסדות החינוך מגדל אור תיישם ERP של אביב פתרונות מתקדמים; ההיקף: מאות אלפי ש'

במסגרת הפרויקט תטמיע אביב פתרון ERP מלא לניהול המוסדות, הכולל מודולים בתחומי ניהול שרשרת האספקה, תקציב, ניהול פיננסי, ניהול מערך התלמידים והגבייה, דיווח נוכחות תלמידים, וכן מודולים ייחודיים בנושאי מערך ההיסעים וניהול תקציב שעות הוראה ● חיים ביטון, מנכ"ל מוסדות מגדל אור: "המערכת תסייע לנו לשדרג את כלי הניהול של מערך המוסדות"

אביב פתרונות מתקדמים תקים ותפעיל מערכת ERP עבור מוסדות החינוך של רשת מגדל אור, ביניהם פנימיות, בתי ספר, מעונות יום ומדרשות. במסגרת הפרויקט תטמיע אביב פתרון ERP מלא לניהול המוסדות, הכולל מודולים בתחומי ניהול שרשרת האספקה, תקציב, ניהול פיננסי, ניהול מערך התלמידים והגבייה, דיווח נוכחות תלמידים, וכן מודולים ייחודיים בנושאי מערך ההיסעים וניהול תקציב שעות הוראה. היקפו הכספי של הפרויקט, שהחל בימים אלה, לא נמסר, אך גורמים בשוק מעריכים אותו בכמה מאות אלפי שקלים.

חיים ביטון, מנכ"ל מוסדות מגדל אור, אמר, כי "בחרנו במערכות אביב ERP לאחר שהתרשמנו מהעושר הפונקציונלי הגלום במערכת ויכולת ההתאמה הייחודיות שלה לגופים ציבוריים בכלל ולמוסדות חינוך בפרט. המערכת תסייע לנו לשדרג את כלי הניהול של מערך המוסדות, אותם התחלנו למחשב לפני 6 שנים. המעבר למערכת אביב ERP יאפשר 'קפיצת מדרגה' ברמת מערכות המידע של הארגון".

לדברי שי בור, מנהל השיווק של אביב פתרונות מתקדמים, "אחד הדברים הבולטים שנתנו עליהם את הדעת, הוא התאמת המערכת שלנו למוסדות חינוך. אביב רושמת נוכחות גבוהה מאד במוסדות חינוך, בתי חולים ורשתות קמעונאיות בזכות המודולים הייחודיים בתחומי הגבייה, ניהול תלמידים וניהול תקציבי של ארגונים מורכבים. היכולת שלנו לסייע למוסדות החינוך לספק שירותים ברמה גבוהה יותר מאפשרת לנו לנצל את עבודתנו לטובה גם מבחינה מקצועית וגם מבחינת שליחות חברתית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים