טלדור הקימה רשת תקשורת עבור ביה"ח אסותא; היקף הפרויקט: כחמישה מיליון שקלים

הרשת החדשה נועדה לאפשר שימוש באפליקציות ושירותים מתקדמים הנדרשים בבית חולים מודרני, דוגמת ניהול מתקדם של חדרי הניתוח, מחלקות האשפוז, שירות למאושפזים, תקשורת בין אנשי הצוות, ניהול ואיתור יעיל של הציוד הרפואי, ועוד ● הרשת החדשה מתממשקת למערך טלפוניית ה-IP של אווייה, שהטמיעה יבמ ישראל בבית החולים לפני כחצי שנה

טלדור תקשורת הקימה רשת מתקדמת ואפליקציות תקשורת בבית החולים אסותא. הרשת החדשה נועדה לאפשר שימוש באפליקציות ושירותים מתקדמים הנדרשים בבית חולים מודרני דוגמת ניהול מתקדם של חדרי הניתוח, מחלקות האשפוז, שירות למאושפזים, תקשורת בין אנשי הצוות, ניהול ואיתור יעיל של הציוד הרפואי ועוד. הרשת החדשה מתממשקת למערך טלפוניית ה-IP של אווייה (AVAYA), שהטמיעה יבמ (IBM) ישראל בבית החולים לפני כחצי שנה. היקפו הכספי של הפרויקט מסתכם בכחמישה מיליון שקלים.

רשת התקשורת החדשה באסותא תומכת באופטימיזציה בתהליכי העבודה של חדרי הניתוח. בין היתר מאפשרת הרשת זמינות מלאה של כל רופאי בית החולים, כך שאנשי הצוות הרלוונטיים יחוברו בכל רגע נתון באמצעות טלפוני ה-IP לרשת התקשורת ויהיו זמינים לקבלת שיחות ובקרות רפואיות. טלפוני ה-IP של הרופאים עושים שימוש ברשת ה-Wi-Fi הפנימית של בית החולים.

במסגרת התקנת הרשת הוקמה באסותא גם רשת אלחוטית המכסה את כל הקמפוס ומאפשרת קישור של אמצעי המיחשוב הניידים של הצוות הרפואי, תקשורת אינטרקום ו-IPT לקישור של טלפונים ניידים בתקן Wi-Fi וקישור אינטרנט ללקוחות בית החולים. לטובת ניהול ואיתור יעיל של הציוד הרפואי, הותקנה בבית החולים מערכת RFID המנוהלת באופן מרכזי.

מנכ"ל טלדור תקשורת, רונן צרפתי, אמר, כי "הפלטפורמה החדשה תאפשר לבית החולים לספק ללקוחותיו חוויית שירותים ויישומים מתקדמת. המערכת שנבנתה באסותא תוכננה תוך שימת דגש לנושאי שרידות ויתירות מערכתיים וניהול יעיל של רשת התקשורת".

לדברי ברונו לביא, ראש אגף טכנולוגיות ומערכות מידע של בי"ח אסותא, "כשאפיינו את בית החולים מטרתנו היתה לספק את השירותים הרפואיים המתקדמים והחדישים ביותר, ולשם כך השקענו רבות בטכנולוגיות המתקדמות ביותר. לצורך כך בחרנו בטלדור תקשורת כאינטגרטור מוביל למימוש המערכות הללו תוך יישום וניהול פרויקטים ייחודיים ורחבי היקף ותוך עמידה בלוחות הזמנים שהוקצו לפרויקט".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים