מטריקס תפיץ את פתרונות Docker לאזור ישראל, יוון ותורכיה

החברה היא מייסדת פרויקט הקוד הפתוח המתמחה בפתרונות לפיתוח, הפצה וניהול של יישומים מבוזרים עבור ארגונים ● בימים אלו השיקה את הפתרון Docker Datacenter Enterprise

מטריקס ו-Docker

מטריקס חתמה על הסכם אסטרטגי עם Docker במסגרתו תמונה לנציגת החברה בישראל יוון ותורכיה. Docker הינה החברה שייסדה ועומדת מאחורי פרויקט הקוד הפתוח Docker.

פלטפורמת הקוד הפתוח של Docker מאפשרת למפתחים ומנהלי IT בארגונים לפתח, להפיץ ולהריץ יישומים מבוזרים באופן שמצמצם משמעותית את זמן אספקת היישומים מחודשים לדקות, לבזר ביעילות עומסי עבודה בין מרכזי נתונים וסביבות ענן, וכן להביא לשיפור יעילות של פי 20 בשימוש במשאבי מחשוב.

האימוץ המהיר של הפלטפורמה יצר גם באופן מהיר אקו-סיסטם פעיל הכולל למעלה מ-280 אלף יישומים מבוססי Docker, למעלה מ-100 חברות סטארט-אפ הפועלות סביב פלטפורמה זו ושיתופי פעולה המאפשרים אינטגרציה עם פתרונות חברות מובילות בעולם כגון: VMware, גוגל (Google), יבמ (IBM), רד-האט (Red Hat), מיקרוסופט (Microsoft) ועוד.

בימים אלו משיקה החברה את DDC (ר"ת Docker Datacenter) לארגונים, שהנה פלטפורמת CaaS (רת" Container as a Service) לפיתוח וניהול ייישומים במתודולוגיות אג'ייל מקצה לקצה בכל קנה מידה ועם אפשרויות אינטגרציה מגוונות.

Docker Datacenter, המורכבת מ-Docker Universal Control Plane, Docker Trusted Registry ותמיכה ב-Docker Engine , עונה על הצרכים של ארגונים המעוניינים לנהל את כל מחזור החיים של אפליקציות המבוססות Docker  מהפיתוח ועד שלב הייצור.

לדברי סולמון הייקס, מייסד ו-CTO של Docker, "באמצעות גרסה זו של ה-Docker Datacenter אנו מספקים תמיכה מסחרית משולבת לעומסי עבודה בסביבות הייצור מבוססות קונטיינרים, ומספקים למפתחים את הגמישות שהם רגילים אליה סביב יישומים מבוססי Dcoker. פתרון זה יכול לספק למומחי ה-IT בארגונים את רמת השליטה והבטחון שהם צריכים כדי לנהל יישומי Container as a Platform  ברמה ארגונית בכל סוגי התשתיות, הן בסביבת הענן והן בסביבת ה-on premise".

לדברי לדברי יורם בכלר, מנכ"ל ManageWare, חברה בת של מטריקס, "Docker יכולה לסייע לארגונים בניהול מערך היישומים. השילוב בין גמישות ונוחות ליכולות ניהול ושליטה ( Build-Ship-Run) יאפשר לחברות היי-טק וגופי פיתוח לחבר בין המפתחים ואנשי התשתיות, ולמקסם את יכולות הארגון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים