"המעבר לעולם הדיגיטלי מצריך שינויים – ומהר"

"יש כיום כוחות רבים שמניעים את התעשייה: ראינו כיצד מהפכת מחשוב הענן הגדירה מחדש מודלים כלכליים עבור ארגונים", אמר נתי אמסטרדם, מנכ''ל VMware ישראל

"המנמ"רים נדרשים להבין, ולא תמיד הם מפנימים זאת לעומק – המעבר של הארגונים לעבר העולם הדיגיטלי מצריך ביצוע של שינויים – ומהר". כך אמר נתי אמסטרדם, מנכ"ל VMware ישראל.

אמסטרדם דיבר בפתח כנס הבכירים השנתי של לקוחות ענקית הווירטואליזציה בישראל. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך אמש (א') באולם רידינג 3 בתל אביב, בהשתתפות כ-150 מנמ"רים ואנשי IT בכירים, והוא נערך בשיתוף עם HPE ישראל.

לדברי אמסטרדם, "יש היום כוחות רבים אשר מניעים את התעשייה: ראינו כיצד מהפכת מחשוב הענן הגדירה מחדש מודלים כלכליים עבור ארגונים. כיום, כאשר סטארט-אפ מקים את מערך המחשוב שלו, הוא ישר בוחר לעשות זאת על גבי ענן. מהלך שכזה מניב לו ערך, גם בהיבט שמייתר את הצורך לרכוש ציוד מחשוב, וגם בהיבט שזה מניב לו ערך כלכלי". על פי אמסטרדם, "המהלך הזה מקרין כיום גם על ארגוני אנטרפרייז, המחפשים לקבל את אותם תועלות".

צילום ועריכת וידיאו: ליאור רובינשטיין

מגמה נוספת, ציין אמסטרדם, "מגיעה מהעולם הצרכני: היום הקשר עם הלקוחות הופך למשהו אישי. חוויית המובייל הופכת ליותר ויותר דומיננטית, הכל נצרך במובייל – שירותי בנקאות, עבודה מול קופת חולים ועוד. חוויית המשתמש היא המשפיעה על הדרך בה אנו צורכים שירותים, והדבר מביא לכך שהמעבר לעולם הדיגיטלי מצריך שינויים, ובמהירות. העולם משתנה ומתקדם בכל מגזר תעשייה".

מושג משמעותי בעולם של מידע דיגיטלי ופתוח

תחום נוסף שהעולם הדיגיטלי משפיע עליו, ציין אמסטרדם, "הוא אבטחת המידע. הסייבר הופך למושג משמעותי בעולם של מידע דיגיטלי ופתוח". שלל המגמות הללו, אמר אמסטרדם, "מאתגרים את המנמ"רים בארגונים: עליהם לספק חדשנות – זה לא פשוט להמציא את עצמך ואת מערך ה-IT שבראשותך מחדש. אלא שהחדשנות הזו, היא שתאפשר למנמ"רים להביא את ארגוניהם לקפיצה מהעולם הישן, של קליינט-סרבר – לעולם החדש, ובראשו המחשוב הנייד ומחשוב הענן".

"כאן  נכנסת VMware לתמונה", אמר אמסטרדם. "הסטטוס קוו שלנו הוא של שינוי וחדשנות. אלה נעשים ברמת הסניף, האזור וברמת החברה הגלובלית. אנו עסוקים ללא הרף בהצעת פתרונות חדשים ללקוחות. אנו מתמחים בהצגת חדשנות בכל תחום אליו אנו נכנסים. זה מייצר אג'יליות עסקית. כך אנו מסייעים לארגונים להתחיל את המסע לעולם הדיגיטלי המבוסס ענן היברידי".

לפני שנתיים-שלוש, אמר אמסטרדם, "החברה החלה לדבר על דטה סנטר מוגדר תוכנה, SDDC. כיום, התעשייה כולה מדברת על תחום זה. מחשוב 'מוגדר תוכנה' מניע את העולם. כך הדבר גם בארץ: יש לנו פעילות עניפה בתחום, עם עשרות פרויקטים 'מוגדרי תוכנה' בארגוני ביטחון, בריאות, פיננסים והיי-טק".

כהמשך למגמה אותה מובילה ענקית הווירטואליזציה בשלוש השנים האחרונות, של מעבר לדטה סנטרים וירטואליים, שהם מוגדרי תוכנה, SDDC – אמר אמסטרדם כי "שמנו לעצמנו יעד להתכוונן יותר לעבר ההיבטים העסקיים של הארגון, בין השאר עם סיוע למעבר לתשתית כשירות (IaaS), פלטפורמה כשירות (PaaS) ותוכנה כשירות (SaaS)".

מחפשים IT אמיץ

"החברה מאפשרת להוביל מהפכה בתעשייה", סיכם אמסטרדם. "אנו מחפשים IT אמיץ, כזה ה'יודע' לשבור מוסכמות ולהניע מהלכים חשובים במערכי המחשוב הארגוניים. מי מבין הלקוחות שמקשיב לנו – עובר תהליך ומבין את הערך העסקי הטמון בו. זו תקופה מרגשת, השינוי העובר על התעשייה הוא מדהים. לפני שמונה שנים שינינו סדרי עולם עם הווירטואליזציה, כעת אנו עושים זאת עם המהפכה הבאה – של המעבר לעולם הדיגיטלי עם יכולת לייצר חדשנות עבור הלקוחות של הארגונים".

אורי ברגמן, מנכ''ל HPE ישראל. צילום: ניב קנטור

אורי ברגמן, מנכ"ל HPE ישראל. צילום: ניב קנטור

אורי ברגמן, מנכ"ל HPE ישראל, אמר כי "HP התפצלה בנובמבר האחרון לשתי חברות: האחת עוסקת במכירת מחשבים אישיים ומדפסות, והשנייה – במחשוב ארגוני, לרבות חומרה, תשתיות IT, תוכנה ושירותים עסקיים – מקוונים ומקצועיים (מיקור-חוץ וייעוץ). החברה העוסקת במחשוב ארגוני נקראת  Hewlett-Packard Enterprise וזו שעוסקת במחשוב אישי ומדפסות נקראת HP Inc. הפיצול מביא לגמישות שנדרשת בהתמודדות בשווקים דינאמיים. אנו נותנים מענה טוב יותר לצרכים המשתנים במהירות של השוק".

"חרטנו על דגלנו", סיים ברגמן, "מיקוד בארבעה תחומי ליבה ב-IT: אבטחת מידע, IT היברידי, Big Data, ומחשוב נייד. VMware מייצגת שותפות לדרך, אנו השותף העסקי המשמעותי שלהם בישראל".

האירוע הסתיים בהופעה של להקת ג'יין בורדו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים