כשה-IT שר אהבה

צוות השיווק של Sophos החליט להוקיר את צוותי ה-IT ולהראות לעולם שהרומנטיקה זורמת בדמם לא פחות מאשר בדמכם ● על כן יצר את ה-IT Love Songs Collection ● זה בהחלט מוזר וחביב כמו שזה נשמע

אולי לא תמיד צריך לשיר על אהבה. Sophos

לרומנטיקה אין חוקים. זה כלל לחיים. אז מה אם פספסנו את הוולנטיין. אז מה אם שתינו בקבוק שלם של יין לבדנו רק כדי להשכיח את הבדידות. כפי שנאמר, האהבה היא באוויר. לא כולם יודעים לתפוס אותה בזמן – אבל זה כבר נושא ליום אחר.

לכל אחד מאיתנו יש את הדרך שלו להביע את הרגשות ואהבה לבני הזוג שלנו. ואיך שלא תראו את זה – זה ראוי להערכה, זה נוגע ללב, זה תשוקתי, מזיל דמעות לעיתים, וברוב הזמן גם מביך להחריד.

מה שכן – בואו נודה באמת. אין צורך להשוויץ בזה לפני כל העולם. מה שבעינינו נראה לגיטימי, לא בהכרח עובד על כולם. ולכן אנחנו רוצים להכיר לכם את אנשי ה-IT. כנראה עבור חלקכם, תחושו שמדובר באנשים קרירים שלא יודעים הבעת רגשות מהי. כאלה הנחבאים אל הכלים, מסתתרים בין הצללים – אך טעות בידכם! הם רגישים לא פחות מכל אחד אחר. ייתכן ומוזרים קלות מכל אחד אחר, אבל היי – אנחנו לא שופטים. לא פנים אל פנים לפחות.

צוות השיווק של Sophos , המיוצגת בישראל על ידי Power Communications, החליט להוקיר את צוותי ה-IT. להראות לעולם שהם לא פחות טובים מכל אחד אחר, ושהרומנטיקה זורמת בדמם לא פחות מאשר בדמכם. על כן יצר הצוות את ה-IT Love Songs Collection. שירי האהבה הגדולים ביותר – ובכן, בגרסה שרק אנשים מסוימים, מתחום מאוד מסוים – יבינו.

אז מה נמצא באוסף המובחר? Let's Begin Again – And Reset Our Passwords; Can I Steal Your Wi-Fi Connection; Blue Screen of Death; I Believe in VPN; וכמובן הלהיט הגדול – Send Me All Your Financial Information.

במידה וגם אתם (כמונו) לא תוכלו להתנתק מהאוסף הכמעט מושלם הזה, דעו לכם שמדובר על אחד מיני רבים שעוד מחכים לכם אי שם ברחבי הרשת. אז אל תאבדו תקווה. כי גם אנשי ה-IT למדו מהי תקווה ואת חשיבותה של אהבה. ותראו אותם – הם עדיין כאן, ובלי אהבה.

וכדי שלא תגידו שאנחנו לא מפנקים אתכם – This one's for the IT Heroes

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים