פייסבוק מרחיבה את ה-"לייק": השיקה את Reactions

המנגנון החדש מאפשר לגולשים להביע את דעותיהם באמצעות אימאג'ים כמו מעולה, מדהים, עצוב, כועס או סתם "חחח" ● הגולשים הישראליים יוכלו ליהנות ממנו החל בימים הקרובים

אהבתם? Reactions

פייסבוק (Facebook) השיקה היום (ד') את מנגנון ה-Reactions, שמציע לגולשים אפשרויות נוספות להביע את הדעות או הרגשות שלהם לגבי פוסט, תמונה או וידיאו. המנגנון יושק בהדרגה במקומות שונים בעולם, כאשר על פי החברה, הוא יגיע לישראל "בימים הקרובים".

מדובר בהרחבה של כפתור ה-Like הפופולרי, שמאפשרת לגולשים להביע את דעתם האם הפוסט הוא, למשל, מעולה, מדהים, עצוב, כועס או סתם גורם להם ל-"חחח".

כפתורי ה-Reactions ממוקמים מתחת לפוסט, כאשר תנועה עם העכבר מעבירה את הסמן מאחד לשני ולחיצה עליו מצמידה אותו לפוסט.

"השינוי הגדול של פייסבוק"

סמי קרוג, מנהלת המוצר, כתבה בבלוג הרשמי של הרשת החברתית כי "בכל יום, אנשים נכנסים לפייסבוק כדי לגלות מה קורה בעולם שלהם ובעולם בכלל, וכדי לחלוק כל מיני דברים, בין אם הם עדכונים שמחים, עצובים, מצחיקים או מעוררי מחשבה".

קרוג ציינה ש-"הניוז פיד הוא הדרך המרכזית בה אנחנו יכולים לקבל עדכונים על החברים שלנו, המשפחה שלנו וכל הדברים האחרים שחשובים לנו, והמקום המרכזי לנהל שיחות עם אנשים שאכפת לנו מהם. האזנו לאנשים ואנחנו יודעים שצריכות להיות דרכים נוספות כדי שתוכלו להביע בקלות ובמהירות מה גורם לכם משהו שאתם רואים בניוז פיד. לכן, אנחנו משיקים היום את Reactions, הרחבה של כפתור ה-Like, שמאפשרת לכם דרכים נוספות כדי לחלוק את ה-Reactions שלכם".

דוגמה לפוסט עם המנגנון החדש

דוגמה לפוסט עם המנגנון החדש

"כדי להעלות אחת, לחצו ממושכות על כפתור ה-Like במכשיר הסלולרי שלכם או 'רחפו' מעל כפתור ה-Like עם העכבר, וכך תוכלו להוסיף את האימאג' עם תגובתכם", הוסיפה.

לדברי קרוג, "אנחנו מבינים שמדובר בשינוי גדול" וכי ההשקה מבוססת על מחקר בינלאומי שערכה החברה במשך יותר משנה, שמטרתו הייתה להבין באילו Reactions אנשים מעוניינים.

היא שיתפה את הגולשים בכך ש-"מאז השנה שעברה בחנו את המנגנון במספר שווקים וקיבלנו תגובות חיוביות. נמשיך ללמוד ולהאזין לפידבקים, כדי לוודא שיש לנו סט של אימאג'ים שיהיה לתועלת המשתמשים ברחבי העולם, ומקווים שתיהנו מהמנגנון החדש".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים