מרסיו למפרט, מנכ"ל פינג'אן ישראל: "אני מתחייב שאף עובד לא יפוטר בעקבות הרכישה"

"יש הרבה סינרגיה בפעילויות שלנו ושל M86, שרכשה אותנו", אמר למפרט לאנשים ומחשבים ● לדבריו, "השמועות על מצבה הכספי הנואש של פינג'אן אינן נכונות ואינני יודע מה מקורן. רק לפני שנה, בנובמבר 2008, השלמנו סבב גיוס של 22 מיליון דולרים" ● בפינג'אן מועסקים כ-110 עובדים, יותר מ-80 מהם במרכז המו"פ של החברה בנתניה

"אני מתחייב לכך שבעקבות רכישת פינג'אן – אף עובד של החברה לא יפוטר", אמר היום (ד') מרסיו למפרט, מנכ"ל פינג'אן ישראל, כיממה לאחר רכישתה על ידי חברת אבטחת המידע האמריקנית M86. למפרט דיבר עם אנשים ומחשבים ממקום שהותו בגרמניה, שם נפגש עם מנהלים בכירים ב-M86 ויחד הם תכננו את חלוקת פעילות המכירות של שתי החברות בחלקי העולם השונים.

לדברי למפרט, "השמועות על מצבה הכספי הנואש של פינג'אן אינן נכונות ואינני יודע מה מקורן. רק לפני שנה, בנובמבר 2008, השלמנו סבב גיוס של 22 מיליון דולרים, ומצבנו הכלכלי רחוק מלהיות נואש. כך הדבר גם לגבי מצבה של M86, החברה הרוכשת".

למפרט אמר, כי בפינג'אן מועסקים כ-110 עובדים, יותר מ-80 מהם במרכז המו"פ של החברה בנתניה, והשאר – אנשי מכירות בעולם. "הכל ימשיך להיות אותו דבר מבחינת אופן הפעילות של החברה והעובדים, כמו גם בהיבט מצבת כוח האדם. נפעל כחטיבה עצמאית בתוך M86". למפרט הוסיף, כי גם הוא צפוי להישאר בתפקידו.

"למרות ששתי החברות פועלות בשדה אבטחת המידע, הרי שאין חפיפה בין הפעילויות שלהן, אלא להפך – השלמה וסינרגיה", אמר למפרט. "אנחנו פונים לשני פלחים שונים של השוק. לפינג'אן יש טכנולוגיה להגנה על מערכי IT של לקוחות גדולים. היא עוסקת בהגנה מפני גניבת וזליגת מידע על ידי הידבקות בנוזקות שונות מצד עובדי הארגון הגולשים ברשת. אנו מסננים את התכנים ויודעים לחסום נכסי מידע, כך שלא ייגנבו. עסקי הליבה שלנו הם בקרב מוסדות פיננסיים וארגונים ממשלתיים. M86, לעומת זאת, פונה לארגונים בינוניים-גדולים, המונים אלפי עובדים, ועוסקת בסינון אתרים וניתוח נוזקות. הטכנולוגיות שלנו בפירוש משלימות זו את זו".

גם בהיבט ההפצה והמכירות, הבהיר למפרט, קיימת סינרגיה בין החברות: "ל-M86 יש מערך הפצה מאד יעיל, בעל פעילות משומנת, מה שלפינג'אן אין. למשל, לנו יש רק מעט פעילות של מכירות בארה"ב – מקום בו M86, באופן טבעי, מאד חזקה ופעילה. אנו חזקים בגרמניה, הולנד ודרום אירופה, והם – באנגליה".

לצד היותו מנכ"ל פינג'אן, למפרט משמש גם כאחראי מכירות עולמי, למעט ארה"ב. הוא עובד בחברה חמש שנים, ומשמש כמנכ"ל מאמצע 2007. הוא החליף בתפקידו את ג'ון ויגורו, שלימים מונה למנכ"ל M86. לדבריו, למרות שמועות בנושא, השניים לא דנו בעבר על המיזוג בין שתי החברות.

מקורות בעיתונות הכלכלית בארה"ב העריכו את שווי העסקה בעשרות בודדות של מיליוני דולרים, אולם למפרט סירב להתייחס לנושא. "הרכישה תסייע לנו, כמו גם ללקוחות M86, באספקת פתרון כולל לאבטחת הרשת", סיכם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים