רופא בכיס: ביקורופא Live – אפליקציה רפואית חדשה בישראל

האפליקציה מציעה למשתמשים ייעוץ רפואי ראשוני מקוון תוך 30 דקות עם רופאים מומחים ברפואה דחופה ובמגוון התמחויות, בכל מקום וזמן שנוח להם ● הלקוח יוכל לבחור רופא מומחה על פי זמינותו, ניסיונו או דירוג מהמטופלים שכבר קיבלו ייעוץ

אין פלייבק. ביקורופא LIVE. צילום: יח"צ

ביקורופא השיקה אפליקציית רפואה מקוונת (טלה-מדיסין) בשם ביקורופא LIVE, המאפשרת לקבל ייעוץ מרופאים מומחים בתחומים שונים בכל זמן ומכל מקום בעולם. מלבד רופאים בכירים ממיטב בתי החולים בישראל, החברה חתמה על הסכם עם המרכז הרפואי שיבא למתן חסות רפואית וייעוץ מומחים באפליקציה. המחיר ללקוחות פרטיים: 100 שקלים לייעוץ על ידי מומחי רפואה ראשונית דחופה, 800 שקלים לייעוץ רפואת מומחים.

לדברי החברה, הושקעו באפליקציה מיליוני שקלים וכשנתיים של פיתוח, ומלבד הפעלתה בשיתוף עם מומחי המרכז הרפואי שיבא, היא משווקת כמותג פרטי גם על ידי חברת הביטוח הראל.


האפליקציה מציעה למשתמשים בה ייעוץ רפואי ראשוני מקוון תוך 30 דקות עם רופאים מומחים ברפואה דחופה, כמו גם קבלת ייעוץ רפואי אישי מרופאים מומחים במגוון התמחויות (קרדיולוגיה, אורטופדיה, רפואת נשים וכו') בכל מקום וזמן שנוח להם. הלקוח יוכל לבחור רופא מומחה על פי זמינותו (גם תוך כמה שעות), ניסיונו, או דירוג המטופלים שכבר קיבלו ייעוץ. האפליקציה זמינה למכשירי iOS ואנדרואיד בחנות האפליקציות בהורדה חינמית, ולשימוש במחשב הביתי ובטאבלטים. השירות יהיה זמין למבוטחי הראל, לצד לקוחות פרטיים.

היכולות הטכנולוגיות של האפליקציה כוללות בין היתר העברת תוצאות בדיקות לרופא המומחה, דוגמת בדיקות דם, צילומי רנטגן, פענוחי MRI ,CT ואולטרה-סאונד וקבלת מסמכים מהרופא המטפל. עם סיום הייעוץ הרפואי ישלח הרופא אל המטופל מסמך סיכום ביקור, ובמקרים הדורשים זאת – תישלח למטופל הפניה למיון או לאחד ממוקדי ביקורופא ברחבי הארץ ומרשם לתרופות. במקרים רפואיים דחופים, האפליקציה תפנה את המטופל לביצוע בדיקות דחופות כמו צילום רטנגן, או בדיקות אחרות במוקד ביקורופא הקרוב לביתו – שם כבר יתעדכן הצוות הרפואי בהליך הטיפול הנדרש והוא יקבל קדימות בטיפול.

ביקורופא חתמה על הסכם עם סופר-פארם, שבמסגרתו מרשמי הרופאים יועברו ישירות למערכות סופר-פארם וניתן יהיה לקבל את התרופות בכל סניף.

כאמור, בעקבות הסכם שנחתם עם חברת הביטוח, תפעיל זו את האפליקציה עבור לקוחותיה, שיקבלו ייעוץ רפואה דחופה בחינם, או ייעוץ רפואת מומחים בעלות מופחתת של 100 שקלים.


אמנון כהן, יו"ר ומנכ"ל ביקורופא, ציין, כי "תחום הטלה-מדיסין בעולם ובישראל הולך וצובר תאוצה, ובשנת 2014 בלבד התקיימו כ-100 מיליון ביקורי רופא אינטרנטיים ברחבי העולם. אני מאמין שהמערכת המתוחכמת שפיתחנו, בשילוב עם השקת מוקדים רפואיים חדשנים בעלי איכויות רפואיות גבוהות הפרוסים בכל רחבי הארץ, תוביל למהפכת טלה-מדיסין בישראל בזכות איכותה, זמינותה בכל נייד חכם וגם מחוץ לגבולות המדינה, ופשטות התפעול שלה".

פרופ' יצחק קרייס, מהנהלת המרכז הרפואי שיבא, אמר, כי "כחלק ממימוש חזון שיבא, אנו מקדישים מאמץ רב להנגשת הידע, המומחיות והניסיון של רופאינו לאוכלוסייה רחבה, תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות, כדי להתגבר על מגבלות הזמן והמרחק. אנו רואים במיזם חדש זה של שירותי רפואה מקוונת הזדמנות לחיזוק הקשר בין רופאי ומומחי שיבא לקהילה ודרך זאת לחיזוק הרצף הטיפולי ושיפור השירות הרפואי".

מורט מנדל, יו"ר IEL ובעלים של ביקורופא, אמר, כי "מהפיכת רפואת הטלה-מדיסין תקרב את הפריפריה למרכז ותסייע להסיר את מגבלות המרחק לתושבי ירוחם, דימונה, חצור הגלילית ומטולה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים