Gmailify: משתמשים בתכונות Gmail עם חשבונות שאינם Gmail

משמעות הדברים היא שמשתמשים יהיו מסוגלים לא רק לבדוק את חשבונותיהם בתוך האפליקציה לנייד של Gmail, אלא גם לנהל את החשבונות הללו כאילו המיילים התארחו על השרתים של גוגל

אפשרויות רבות נוספות בלחיצה אחת. ג'ימייל

אפליקציית Gmail לאנדרואיד של גוגל (Google) אפשרה למשתמשיה כבר מראשית 2015 לנהל את הדואר שלהם מחשבונות שאינם Gmail, כמו יאהו (Yahoo) ו-Outlook. כעת נוקטת החברה בצעד נוסף, ומציגה היום (ה') תכונה חדשה בשם Gmailify שתאפשר לכל אחד לנצל את ההגנה של Gmail מפני דואר זבל, את ארגון הדואר הנכנס של Gmail, את האינטגרציות של Google Now ועוד, וזאת מבלי לשנות את כתובת הדואר האלקטרוני.

משמעות הדברים היא שמשתמשים יהיו מסוגלים לא רק לבדוק את חשבונות יאהו (@Yahoo.com), הוטמייל (@Hotmail.com) ואאוטלוק (@Outlook.com) שלהם בתוך היישום לנייד של Gmail, אלא גם לנהל את החשבונות הללו כאילו המיילים התארחו על השרתים של גוגל. האפשרות החדשה מתאימה במיוחד בעבור מי שרוצים לבחור ב-Gmail בשל ערכת התכונות המתקדמות שלה, אבל תקועים עם חשבון מייל שונה ולא מעוניים לעבור את הטרדה שכרוכה בשינוי כתובת הדואר האלקטרוני שלהם.

מי שבלאו הכי בודק חשבונות שאינם Gmail מהיישום Gmail, יצטרך לבחור להפעיל את התכונה החדשה Gmailify. לשם כך יש צורך לפתוח את היישום, להיכנס לחשבונות החיצוניים, ולאחר מכן לבחור ב-enable Gmailify, כך מסבירים בפוסט שהתפרסם בבלוג של גוגל.

התמקדות בסט תכונות מפתה יותר

בפועל הפעלת התכונה כרוכה בקישור החשבון שאינו Gmail ל-Gmail. במסך ההגדרות (Settings) של היישום יש להקיש על החשבון שאינו Gmail שברצונכם לקשר, ואז לבחור ב-קשר חשבון (Link Account). זה מה מאפשר לאפליקציה לנצל את התכונה המורחבת של Gmail, שפועלת הן ביישום לאנדרואיד כמו גם באינטרנט, בכתובת mail.google.com. ניתן לבחור לבטל את הקישור של החשבונות בכל עת, כך מציינת החברה.

בנוסף לאפשרות לנצל את ההגנה מפני דואר הזבל של Gmail על הדואר הנכנס לחשבונות החיצוניים, המיילים שאינם מחשבון Gmail יהיו גם מאורגנים לפי סוגם (למשל חברתי, עדכונים, מבצעים). ניתן יהיה לבצע חיפוש מתקדם גם במיילים שאינם מחשבון ה-Gmail, לקבל התראות טובות יותר לנייד, ובנוסף הזמנות הנסיעות והמלונות שלכם יופיעו באופן אוטומטי ב-Google Now.

גוגל אינה היחידה שמנסה לשרת משתמשים שאינם בעלי חשבון על-ידי התמקדות בסט תכונות מפתה יותר. ספקיות דואר אלקטרוני בכירות אחרות מחזרות גם הן אחרי מי שרוצים לנסות חוויית משתמש שונה מבלי לשנות את כתובתם. לדוגמה, בחודש דצמבר, הודיעה יאהו שאפליקציית הדוא"ל הניידת שלה תאפשר למשתמשים לנהל את חשבון ה-Gmail שלהם, ומאפשרת להם להשתמש בדברים כמו אנשי הקשר ה"חכמים" של יאהו. במקביל מציע גם Outlook.com של מיקרוסופט (Microsoft) כלי יבוא שמטרתו לעזור לבצע את המעבר מ-Gmail אל אפליקציה שלו לקל יותר.

ראוי לציין גם ש-Gmailify הושקה באותו יום שבו מיקרוסופט הכריזה כי Outlook.com סיים את שלב הבחינה המקדימה שלו. כרגע Gmailify עובדת רק עם יאהו, והוטמייל-Outlook של מיקרוסופט, אבל הענקית ממאונטיין וויו אומרת שיותר ספקיות דואר אלקטרוני ייתמכו בעתיד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים