"תשתיות IT משולבות הופכות מירוץ שליחים לספרינט יחיד"

כך אמר ד''ר לוק ווינקלמן, מנהל תחום פתרונות חדשניים ב-HDS לאזור EMEA ● לדבריו, "מה שנדרש הוא מיכון של התהליכים, שכן הוא מהווה רכיב קריטי-עסקית בתשתיות המשולבות"

ד''ר לוק ווינקלמן, מנהל תחום פתרונות חדשניים ב-HDS לאיזור EMEA. צילום: קובי קנטור

"תשתיות ה-IT ברוב הארגונים כיום הן מורכבות ולעתים אינן יעילות. מנמ"רים נדרשים לשנות את המצב כיום, בו כל רכיב בתשתיות מתנהג כאילו הוא חלק ממירוץ שליחים, ותלוי בחברו – למצב של ספרינט של רץ בודד". כך אמר ד"ר לוק ווינקלמן, מנהל תחום פתרונות חדשניים ב-HDS לאיזור EMEA (ר"ת אירופה, המזה"ת ואפריקה).

ד"ר ווינקלמן היה דובר המפתח בכנס שערך הסניף הישראלי של HDS. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, התקיים היום (ג') באולם קריפטון בכפר הירוק, תחת הכותר "להאיץ את היישומים העסקיים". את הכנס הנחה אלי ביטון, מנהל הפריסייל, HDS ישראל.

לדברי ד"ר ווינקלמן, "מצב תפעול ותחזוקת תשתיות ה-IT כיום לוקה בחסר: בהיבטי כוח אדם ועלויות, 79% מהמשאבים נדרשים לתחזוקת הקיים, בעוד רק 21% מוקצה לטובת חדשנות, פיתוח עסקי ופרויקטים אסטרטגיים. לכן, מה שנדרש הוא מיכון של התהליכים, שכן הוא מהווה רכיב קריטי-עסקית בתשתיות המשולבות".

צילום ועריכת וידיאו: ליאור רובינשטיין

לפי ד"ר ווינקלמן, "מנמ"רים ומנהלי תשתיות נדרשים לשאול עצמם כמה שאלות, על מנת שתשתיות ה-IT ישקפו בצורה טובה יותר את ההלימה שלהם לעסק: כמה זמן לוקח לפתח שירותים ויישומים חדשים? האם התשובה נעה בין 'שבועות' ועד 'חודשים'? האם אנשי ה-IT שלהם משקיעים מספיק בפרויקטים אסטרטגיים המניבים ערך עסקי"? לאחר הערכת המימד של עלויות ה-IT ומורכבות התשתיות, אמר ד"ר ווינקלמן כי "יש להעריך כיצד פישוט המורכבות של התשתיות יביא לשתי תועלות במקביל: צמצום עלויות ה-IT וקירוב ה-IT לעסק".

המידע המטופל הולך וגדל בקצב מסחרר

ד"ר ווינקלמן סיכם באומרו כי "תשתיות IT משולבות, הפועלות בסביבה אוטומטית, מביאות למנמ"ר את התוצאות העסקיות הנדרשות: עלויות ה-IT פוחתות, המורכבות מופחתת, ויש קירבה גדולה יותר בין מערך המחשוב הארגוני וההיבטים העסקיים של הארגון".

ביטון אמר כי "הוצאות התפעול של תשתיות ה-IT רק הולכות ועולות – בעוד עלות התשתית הולכת ויורדת. במקביל, המידע המטופל הולך וגדל בקצב מסחרר, בגלל משתמשי הקצה ובשל מגמת האינטרנט של הדברים". לכן, אמר ביטון, "כלל האתגרים הללו דורש להזריק חדשנות לתשתיות ה-IT. בסוף, הכל מתנקז ומכביד על הדטה סנטר. הפתרון לגידול בנתונים ובעלות התשתיות הוא הטמעת תשתיות חכמות וניהול חכם שלהן".

ביטון סיכם באומרו כי "אנו מעניקים ללקוחות הארגוניים חבילת IT אחת ומנוהלת. היא כוללת רכיבי מחשוב מבוססי שרתים של היטאצ'י דטה סיסטמס (HDS – Hitachi Data Systems); ציוד תקשורת מבוסס סיסקו (Cisco) או ברוקייד (Brocade); ומערכות אחסון של היטאצ'י. הלקוחות מבינים את התועלות הטמונות בתשתיות משולבות, ולכן אנו צופים לגידול במכירות בתחום זה השנה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים